וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אחרי הגשם תבוא הקשת": מאיה ורטהיימר בסטורי מרגש

17.7.2023 / 13:00

אחרי שחשפה בחשבון האינסטגרם שלה שעברה הפלה, מאיה ורטהיימר משתפת את עוקביה במסר אופטימי ותזכורת שאחרי החושך תמיד מגיע אור. וואלה! סלבס מחבקת

הסטורי של מאיה ורטהיימר. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של מאיה ורטהיימר/צילום מסך, אינסטגרם

השחקנית ומשפיענית הרשת מאיה ורטהיימר שיתפה באומץ אתמול (א') בחשבון האינסטגרם שלה על ההפלה שעברה בטקסט כואב וחשוף. אחרי החיבוק שקיבלה, גם ברחבי הרשת, וגם בחיים האמיתיים, מספרת ורטהיימר על סימן של תקווה שנקרה בדרכה.

"היום איזה חבר מאמריקה התקשר ואמר לי שאח שלו הוא "Rainbow baby"", כתבה מאיה. גם היא הייתה מבולבלת בהתחלה מהמונח, אך החבר הסביר לה שגם להוריו הייתה הפלה וככה הם בחרו לקרוא לילד שהגיע אחרי המקרה הטראומתי.

"לא ידעתי שיש אנשים שקוראים כך לילדים שמגיעים אחרי הפלה", הודתה ורטהיימר והוסיפה: "ואז חשבתי לעצמי שיש בזה הגיון, אחרי כל כך הרבה גשם ודמעות מגיעה השמש ואז קורה הקסם הזה".

מאיה ורטהיימר. אינסטגרם, צילום מסך
בבית החולים./צילום מסך, אינסטגרם

אחרי שהשיחה הסתיימה, סיפרה מאיה על צירוף המקרים הקוסמי והמרגש שקרה מיד לאחר מכן: "ניתקתי את השיחה וראיתי את אסיה משחקת עם הרצפה וצועקת לי: "אמא יש קשת".

"לא יודעת בדיוק, אולי סימן. אבל זאת הייתה תזכורת שאחרי הגשם תבוא הקשת" שיתפה וחתמה בכנות ובאופטימיות שמאפיינת אותה: "גם אם אני לא מרגישה כך ולא רואה את האופק, זה חייב להיות."

וואלה! סלבס שולחת המון אנרגיות טובות ואהבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully