וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יריקה לבאר: מאיה ורטהיימר מבקרת את עולם המשפיעניות

עודכן לאחרונה: 7.8.2023 / 12:28

השחקנית ומשפיענית הרשת הניחה בצד את המודעות העצמית, והעלתה סטורי לאינסטגרם בו ביקרה משפיעניות אחרות, אחרי שהייתה מאוכזבת מבגד שקנתה בהמלצת האינסטגרם. וואלה! סלבס קוליגיאלית

מאיה ורטהיימר בביקורת על משפיעניות אחרות/צילום מסך/ אינסטגרם

השנה היא 2023, עולם המשפיעניות הגיע כנראה כבר ממזמן לפיק של קודי הקופון, רוב העוקבים הבינו שיש צורך בחוש ביקורתי מול ההמלצות, ועדיין נראה שיש כאלו שנופלים בפח. ביקורת על העולם הזה היא דבר לגיטימי כמובן, אבל כשזה מגיע ממי שבעצמה מפרסמת מוצרים באינסטגרם, זה כבר הופך את העניין למעט משעשע.

השחקנית ואושיית הרשת מאיה ורטהיימר לא היססה לירוק לבאר שממנה גם היא בעצמה שותה, ובסטורי שהעלתה היום (ב') לעמוד האינסטגרם שלה השחירה בחן את עולם המשפיעניות, אחרי שלא הייתה מרוצה מבגד שהזמינה בהמלצת האינסטגרם.

"אני אתמול נפלתי לשקר החן הבל היופי של האינסטגרם. ראיתי משהו פה שרציתי לקנות בגלל בנות שממש ממליצות על זה, ואז הגעתי, אלוהים ישמור. נפלתי כמו ילדה. בדים זוועה. זוועה זוועה. ואז אני אומרת לעצמי- אם אני נופלת בזה, באיזה דברים אתם נופלים באינסטגרם?" סיפרה הכוכבת והמשיכה: "אני לא מצליחה להבין איך הבנות האלה שממליצות על הדברים האלה ממשיכות לעבוד אחר כך? אם אני הייתי קונה את זה הביתה שלי אחרי שראיתי את זה באינטרנט, הייתי מביאה להן סטירה".

מאיה ורטהיימר מבקרת משפיעניות/צילום מסך/אינסטגרם

אחרי שהכוכבת ביקשה מהעוקבים לכתוב לה על אילו מוצרים הם ממליצים ועל אילו שלא, היא דאגה להבהיר שהיא לא מתכוונת לעשות שיימינג לחברה ספציפית: "אני ממש לא בקטע של לעשות שיימינג. זה מטורף כמות הדברים שאנשים כותבים לי שהם קנו פה שהם פח הפחים. במקביל בצד השני כותבים לי שהם מוצרים טובים".

זו לא הפעם הראשונה שורטהיימר מבקרת עולם שהיא עצמה חלק ממנו. בחודש יוני האחרון היא תקפה בחריפות את תכניות הריאלטי וההשפעה שלהן על מי שמתמודדים בהן, ושכחה לרגע שהיא בעצמה מנחה תכנית ריאלטי שכזו. אין מה להגיד, הגמל באמת לפעמים לא רואה את הדבשת של עצמו.

וואלה! סלבס כתבה פעם ביקורת מעליבה על הפיצרייה הקבועה שלה, אחרי שהמשלוח איחר ב-30 שניות בדיוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully