וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיה ורטהיימר יוצאת נגד תכניות הריאלטי וחושפת מריבה מפתיעה

עודכן לאחרונה: 1.6.2023 / 10:19

השחקנית והמנחה יצאה במתקפה חריפה כנגד תכניות הריאלטי ומה שהן עושות למתמודדים המשתתפים בהן, אבל יכול להיות שהיא שכחה שהיא בעצמה מנחה תכנית שכזו? וואלה! סלבס מבולבלת

מאיה ורטהיימר נגד תכניות הריאלטי. אינסטגרם, צילום מסך
מאיה ורטהיימר נגד תכניות הריאלטי/צילום מסך, אינסטגרם
מאיה ורטהיימר נגד תכניות הרילאטי. אינסטגרם, צילום מסך
מאיה ורטהיימר נגד תכניות הרילאטי/צילום מסך, אינסטגרם

השחקנית והמנחה מאיה ורטהיימר העלתה אתמול (ד') לעמוד האינטסגרם שלה סטורי מפתיע ומבלבל במיוחד, בו היא יצאה נגד תכניות הריאלטי והמשתתפים בהן. ייתכן שהיא שכחה שהיא בעצמה מנחה תכנית שכזו?

ורטהיימר, שכזכור, מנחה את התכנית הריאלטי "אהבה חדשה", העלתה סטורי בו דיברה על עליית התכניות "רוקדים עם כוכבים" ו"האח הגדול" ויצאה למעשה כנגד הפורמט של תכניות ריאלטי: "קמתי עם רגשות מעורבים. אני מאוד אוהבת תכניות ריאלטי, אבל איך עושים שהתכניות האלה יבנו את האנשים שאתם ולא יהרסו אותם?!" כתבה הכוכבת.

בהמשך הוסיפה: "אתמול נכנסו הרבה אנשים לתוך עולם חדש. הפורמטים האלה יביאו אותם למקומות בעצמם שהם לא הכירו, הם 'ישנו' את חייהם אבל יהיו כאלה שגם 'ישתנו' ממש ממש מבפנים. הלוואי והייתי יכולה להכניס את המשפט הבא לדיירים באח או לאנשי רוקדים עם כוכבים שיקראו את המסר הבא: התוכניות האלה הם חלק מהחיים שלכם! הם לא החיים שלכם!".

מאיה ורטהיימר נגד תכניות הרילאטי. אינסטגרם, צילום מסך
מאיה ורטהיימר נגד תכניות הרילאטי/צילום מסך, אינסטגרם
מאיה ורטהיימר נגד תכניות הריאלטי. אינסטגרם, צילום מסך
מאיה ורטהיימר נגד תכניות הריאלטי/צילום מסך, אינסטגרם

ורטהיימר חשפה פרט מעניין במיוחד, שכבר מספיק לעורר תגובות ברשת ותהיות על מי היא דיברה בטקסט שכתבה: "אני איבדתי פעם אדם שהיה ממש קרוב אלי, כי כשהייתי הכי צריכה אותו הוא לא היה שם. הוא היה בתוך סרט חד פעמי שעוד 10 שנים לא יעניין אף אחד. אבל אני עברתי טרגדיה שהיא לכל החיים. הלב שלי נשבר ומאז משהו בי מקלל את התוכניות האלה", והוסיפה: "קחו דברים בפרופורציה, תהיו בני אדם ופשוט תהנו. אל תתנו לפריים טיים להרוס את בני האדם שאתם".

העוקבים ברשת לא פספסו את הוידוי המפתיע, ותהו האם היא רמזה למעיין אדם, מי שעד לאחרונה הייתה חברה טובה וקרובה שלה, שהשתתפה בעונה הקודמת של "רוקדים עם כוכבים", באותה התקופה בה ורטהיימר איבדה את אביה, והאם יש קשר לעובדה כי השתיים כבר לא נראות יחד? לכאורה, כמובן.

עניין נוסף שעלה מתוך הדברים של הכוכבת הוא העובדה כי היא בעצמה מנחה של תכנית ריאלטי. בתשובה לשאלה של אחת העוקבות האם יש בעיניה הבדל בין התכניות האלו לתכנית שהיא בעצמה מנחה, ענתה ורטהיימר: "הזכרתי למתמודדים את המשפטים האלה כל הזמן! גם אני עוד 10 שנים אהיה חלק קטן קטן מתוך המסע של המתמודדים. גם כמנחה אני צריכה לזכור שזו זכות ענקית להיות לצידם ושאני צריכה לשמור ולהדריך אותם ולשאול את השאלות שיעזרו להם להפתח".

וואלה! סלבס רכבה פעם על גמל, אבל לא ראתה את הדבשת שלו בגלל שפע הסנטרים שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully