וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"15 שנים של סבל": בלה חדיד חושפת את מצבה הבריאותי

עודכן לאחרונה: 7.8.2023 / 16:05

אחרי שנפוצו שמועות על כך שהיא מאושפזת במוסד לגמילה, דוגמנית העל חשפה תמונות חדשות ומסמכים רפואיים שמוכיחים כי היא נמצאת בטיפולים בעקבות המחלה ממנה היא סובלת. וואלה! סלבס מפרקים חורקים

לא סתם אומרים בברכות את הקלישאה האלמותית: "ובריאות, הכי חשוב". לא פשוט להרגיש שהגוף בוגד בך, ולא הרבה אנשים מצליחים לראות את הצד החיובי של סיטואציות קשות, בעיקר לא בזמנים בהם המצב הבריאותי מדרדר.

לאחרונה דווח כי דוגמנית העל בלה חדיד נמצאת בטיפולים מתמשכים בעקבות מחלת הליים ממנה היא סובלת. חשיפת המצב הרפואי הרגיש שלה הגיעה לאחר שהסתובבו לא מעט שמועות על כך שהיא חזרה לגמילה ועל כן נעלמה מתחת לראדר, מה שכאמור התברר כשמועה בלבד וכי הדוגמנית בכלל מאושפזת ומטופלת בעקבות המחלה הכרונית.

חדיד שיתפה אתמול (א') בעמוד האינסטגרם שלה פוסט ארוך מאוד, בו היא סיפרה עוד על מצבה הרפואי ועל הטיפולים שהיא עוברת, ואף חשפה לא מעט תמונות אינטימות מתוך האשפוז והטיפולים כולל מסמך רפואי רשמי שמוכיח כי היא אכן חולה ולא נמצאת במוסד לגמילה.

"אני הקטנה שסבלה הייתה כל כך גאה באני הגדולה על זה שלא ויתרתי על עצמי", שיתפה הדוגמנית. "לגור במדינה הזאת יצר החמרה עם הזמן והעבודה. כשניסיתי לגרום לעצמי, למשפחה שלי, ולאנשים שאני אוהבת להיות גאים בי, זה גבה ממני מחיר בדרכים שאני לא ממש יכולה להסביר".

היא הסבירה גם על הקונפליקט הפנימי שחוותה בזמן הטיפולים: "להיות כל כך עצובה וחולה היה הכי הרבה ברכה/ פריבילגיה/ הזדמנות/ ואהבה מסביבי, זה היה הדבר הכי מבלבל בעולם". ולא שכחה להרגיע את המעריצים: "דבר אחד שחשוב לי להגיד לכולכם הוא שאני בסדר, ואתם לא צריכים לדאוג לגביי".

" לא הייתי משנה כלום בשביל שום דבר בעולם. אם הייתי צריכה לעבור את כל זה מחדש, רק כדי להגיע בדיוק לאיפה שאני היום, לרגע הזה ממש, עם כולכם, סוף סוף בריאה, הייתי עושה את הכל שוב. זה הפך אותי למי שאני". "ה- 100+ ימים האלה של טיפולים, כמעט 15 שנים של סבל בלתי נראה, הכל היה שווה את זה"

את הפוסט חתמה כשהודתה לרופאה ואחיות שלה, וכתבה: "אני אחזור כשאהיה מוכנה. אני מתגעגעת אליכם כל כך. אני אוהבת אתכם כל כך".


וואלה! סלבס הייתה מאושפזת פעם אחרי שהחליקה על על בננה ושברה את הרגל.

  • עוד באותו נושא:
  • בלה חדיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully