וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקחת הפסקה: בלה חדיד חושפת את המחלה ממנה היא סובלת

עודכן לאחרונה: 20.7.2023 / 11:12

אחרי שמועות רבות על כניסתה של בלה חדיד לגמילה בעקבות ההיעלמות שלה, מקורבים לדוגמנית חושפים את הסיבה האמיתית להפסקה שלקחה. וואלה! סלבס לימונענע גרוס

הדוגמנית הבינלאומית, בלה חדיד (26) מוכרת לחלק מאיתנו ממסלולי האופנה הגדולים בעולם, ולחלק אחר היא מוכרת בעיקר בגלל דעותיה הנחרצות על הסכסוך הישראלי-פלסטיני. כעת היא חושפת שבדומה לאחיה, גם היא סובלת ממחלת ליים לאחר ששניהם אובחנו בכך בשנת 2012.

לאחרונה רצו שמועות ברחבי הרשת על כך שחדיד נמצאת במכון גמילה, אך על פי מקור מקורב לדוגמנית, היא בכלל נמצאת בטיפולים בעקבות מחלת ליים, שנגרמת מבקטריה שמועברת בנשיכה של קרציות. איכס + אאוץ': "בלה נמצאת בטיפולים יומיומיים לטיפול במחלת הליים שלה, ולא נמצאת בגמילה", סיפר המקורב ל- Entertainment Daily.

"היא פיכחת כבר תשעה חודשים ומעולם לא התמודדה עם התמכרות לאלכוהול או סמים. היא לא בגמילה", המשיך המקור. אבל למה בכלל היא סופרת כמה זמן היא פיכחת אם אין לה בעיה? עוד מקור הוסיף: "בלה לוקחת קצת חופש שמאוד מגיע לה כדי לטפל במחלת הליים שלה. היא לא בגמילה ומעולם לא הייתה לא בעיה עם אלכוהול או סמים". עוד מישהו יכול לדמיין את דף המסרים של יולנדה חדיד?

כזכור, אחותה של בלה, הדוגמנית ג'יג'י חדיד, נעצרה לאחרונה בשדה התעופה באיי הקיימן לאחר שנתפסה עם מריחואנה ומוצרי עישון שונים. בסוף כל הסיפור היא וחברתה שנתפסה איתה שוחררו עם קנס של אלף דולר ואנחנו זכינו לגלות שלג'יג'י יש רישיון לקנאביס רפואי.

וואלה! סלבס נעקצה פעם על ידי פרעושים אחרי שנכנסה למיטה עם האקס הרעיל.

  • עוד באותו נושא:
  • בלה חדיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully