וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופסי: ג'יג'י חדיד נעצרה על אחזקת סמים

עודכן לאחרונה: 19.7.2023 / 11:09

הדוגמנית ג'יג'י חדיד טסה ביחד עם חברתה לחופשה נוצצת, אבל מצאה את עצמה במעצר לאחר שבמזוודה שלה נמצאו סמים ומוצרי עישון שונים. וואלה! סלבס גריינדר

מי מאיתנו לא היה רוצה חופשת בטן גב מרגיעה עם נופים עוצרי נשימה? דוגמנית העל ג'יג'י חדיד וחברתה, המשפיענית ליה מקארת'י, ניסו לנפוש ולהירגע, אולי להירגע מידי. השתיים טסו יחד לחופשי באיי קיימן, אך נעצרו בשדה התעופה לאחר שבתיקן נמצאו סמים ומוצרי עישון שונים.

על פי הדיווחים, הדוגמנית וחברתה טסו ב- 10 ביולי ובזמן סריקות התיקים שלהן התגלתה מריחואנה ומוצרי עישון למיניהם. השתיים נלקחו למעצר ושוחררו עם קנס של 1,000 דולר לכל אחת, סכום שהוא כנראה כסף קטן בשביל חדיד.

התגובה הרישמית מטעם הדוגמנית הייתה מעניינת במיוחד, וחשפה את הרישיון הרפואי שלה: "ג'יג'י טסה עם מריחואנה שנרכשה באופן חוקי בניו יורק עם מרשם רפואי. מריחואנה היא חוקית באיי הקיימן משנת 2017. הרקורד שלה נשאר נקי, והיא נהנתה מאוד במהלך השהות שלה על האי".

נראה שמקרה המעצר על אחזקת סמים לא היה טראומטי מידי לחדיד שניצלה את פוסט סיכום החופשה שהעלתה כדי לעקוץ ואפילו לצחוק קצת על הסיטואציה. בין תמונות עם חברים וסלפים, לתיעוד של צלחת צדפות, מי בכלל זוכר מה קרה?

בתיאור הפוסט כתבה ג'יג'י: "כל טוב שנגמר טוב", בטון שאפשר לפענח רק כסרקסטי בעקבות המקרה. והיא לא הייתה היחידה שצחקה על המעצר, גם המעריצים שלא יכלו להישאר אדישים לפוסט: "אני מדמיין אותה מעלה את זה בזמן שהיא יושבת במעצר" כתב גולש משועשע על הפוסט של ג'יג'י. "איפה תמונת המעצר?" שאל גולש אמיץ את מה שכולנו רוצים לדעת.

גם מקארת'י שנעצרה איתה לא הצליחה שלא לקחת בהומור את הסיטואציה. גם היא כמו חדיד העלתה את התמונה המשותפת על חוף הים ומיקמה אותה בפתיחת הלקט. לעומת ג'יג'י נראה שליה העדיפה להיות קצת פחות מרומזת בתיאור פוסט סיכום החופשה: "להיות כל כך חמודה? אשמה". טוב שהיא מודה לפחות.

וואלה! סלבס גם נעצרה פעם בחשד לאחזקת סמים, לקח לשוטרים יותר מידי זמן להבין שהיא רק שרפה מרווה לטיהור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully