וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הייתי יורה בך": שי עופרי איימה על סתיו קצין

עודכן לאחרונה: 6.8.2023 / 17:21

בשיחה על השירות הצבאי של השתיים, שי עופרי אמרה לסתיו קצין שהיא הייתה יורה בה וזרקה לעברה הערות מזלזלות ואיומים. וואלה! סלבס קרב חתולות

החזיתות באח הגדול לא מפסיקות להיפתח, בעיקר מול סתיו קצין. אם זה הריב האחרון שלה עם הדייר ליאל קוצרי, או עכשיו, עם הדיירת שי עופרי. רק שהפעם, לעומת פעמים אחרות בהן סתיו הביאה על עצמה את כל האש שחטפה, היה נראה שמדובר בשיחה יחסית מפוייסת.

אחרי שקצין שאלה את עופרי איפה היא שירתה בזמן הצבא, ענתה שי: "הייתי מפקדת". בהמשך הוסיפה "הייתי יורה בך", בזמן שהברבי דווקא ניסתה להמשיך בשיחה. שי לא הפסיקה לחזור על עצמה מספר פעמים שהייתה יורה בה אם הן היו יחד בצבא.

אחרי שהשיחה המשיכה לשירותה הצבאי של קצין, היא סיפרה שהייתה מכינה ברובו קפה ולא הייתה נוכחת בבסיס אחרי השעה חמש. שי, שלא הסתפקה בלאיים על סתיו צחקה על התפקיד שעשתה: "לעשות שניים קפה שניים זה... זה תפקיד של.."

אחרי שפרצה בצחוק הוסיפה: "בוא נגיד שאם אני הייתי עושה את זה הנג"ד ממש היה אוהב אותי ברמה מוגזמת". אחרי שסתיו לא הבינה למה התכוונה בדיוק ענתה לה: "לא יכולה לספר דברים פה, את יודעת הפקה, פורמט, ילדים".

@uval21 אלימות באח הגדול? למה אני לא מופתע? והפעם שי עופרי מול סתיו קצין וזה חדמש לא מקובל ? #האחהגדול2023 #האחהגדול? #אחגדול2023? #סתיוקצין #סתיוהאחהגדול #סתיוקצין? #שיעופרי #שיהאחהגדול ♬ original sound - Yuval K | יובל ק

משם הדברים רק הדרדרו, כשבשעות האחרונות החל לרוץ קטע נוסף ברשתות מערוץ 26. בסיטואציה המדוברת עופרי נראת מאיימת על סתיו: "שים לי פה מספריים בלילה, חלום שלי. אם אני אהיה מועמדת להדחה אני אעשה לך צ'לאק על השיער" כשהיא עושה מחוות יד של גזירה.

וכמו שהבית מפולג, כך גם הרשת: "הצביעות חוגגת אצל התומכים של סתיו, היא יכולה להשפיל, לרמוס, להתבריין, אבל בחצי דקה כולם שוכחים ובמה מתרכזים? בכמה משפטים של שי בצחוק באמצע הלילה" כתבה גולשת אחת. גולשת נוספת חיזקה אותה: "למה כולם מקצינים את זה? זה ממש בצחוק ורואים שהיא צחקה. סתיו יכולה להשפיל ולרמוס וכלום לא יזכר. מדהים."

מהצד השני היו את תומכיה של סתיו שהציפו את התגובות: "היא מדברת כאילו להיות מזכירה צבאית זה כמו להיות זונה", "כוחות ותעצומות הנפש של סתיו מול חבורה של אנשים לא אנשים ראויה לשבח. לא רק שלא נכנעת ומתכנסת בעצמה, היא גם תיתן להם לטעום מהדייסה שהם בישלו".

וואלה! סלבס הייתה מש"קית ממטרות אבל אם שואלים זה מסווג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully