וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמרה או לא אמרה?: הריב החדש של סתיו וליאל משגע את הרשת

עודכן לאחרונה: 6.8.2023 / 14:56

אם הערה מעליבה נאמרת באח הגדול אבל לא צולמה, האם היא באמת נאמרה? את השאלה הזו שואלים את עצמם לא מעט צופי האח הגדול, אחרי שבפרק של אתמול שודר ריב סוער בין סתיו קצין לליאל קוצרי, שעסק בשאלה- האם סתיו העירה לליאל על הכרס? וואלה! סלבס עץ נופל ביער

מהרגע שצולם לתעודת הזהות לקראת הכניסה לבית הכריז המתמודד ליאל קוצרי שהוא מגיע כדי לתת קונטרה לסתיו, שחוץ משואב האבק הספיקה כנראה לריב כבר עם כל הבית. ואכן השניים לא מפסיקים להתנגש ולריב בכל הזדמנות, ואתמול הגיעו לשיא נוסף במסגרת הקרב בין הברבי לבראץ.

בפרק ששודר אמש (שבת), במסגרת עוד מריבה בין השניים, טען ליאל כי סתיו העירה לו שיש לו כרס. סתיו לעומת זאת, טענה שהיא לא העירה לו מעולם על משקל הגוף שלו ואף ביקשה ממנו שישבע באמא שלו, מה שככל הנראה לחץ לו בנקודה רגישה שהביאה אותו לקום בזעם משולחן האוכל ולסחוף את כל הבית להתערב במריבה ביניהם.

אממה, בניגוד לשלל קטעים אחרים שרצים ברחבי הרשת בנוסף לאלו המשודרים בפרקים, הפעם לא נמצא עד כה תיעוד לכך שסתיו אכן אמרה לו את הדברים, מה שהוביל את הגולשים ברשת למסע בילוש ולסערה גדולה האם ליאל שיקר או לא. "ברור לכולם שאם סתיו הייתה אומרת את ההערה על הכרס לליאל האח היה משדר את זה נכון?" נכתב על ידי אחד העוקבים ברשתות, וזו בהחלט לא הייתה התגובה היחידה בנושא.

"תגידו אתם רציניים?! סתיו לא אמרה לליאל על הכרס, אבל נצא מנקודת הנחה שאמרה. הוא דיבר על הגוף שלה ואמר ששום דבר אצלה לא אמיתי, קרא לה בובה מעלי אקספרס, מה יותר חמור?!", נכתבה בתגובה אחרת ובגולש נוסיף הגיב: "הוא מדבר פי אלף יותר חמור ויורד לפינות אישיות". הזעם המשיך עך תגובות נוספות: "רצה עוד זמן מסך להתמסכן".

אך היו גם לא מעט צופים שהיו דווקא בצד של ליאל: "יש דברים שאנחנו לא רואים כי שמים את הדלת או את ליהיא גרינר, אבל הבנתי שגם אתי שמעה אז אני נוטה להאמין" נכתב באחת התגובות ובאחרת: "ברור שהיא אמרה את זה אני שמעתי במו אוזניי היא שקרנית, היא לא מודעת למה שהיא אומרת בכלל, שקרנית עם תעודות מפריעה בהכנת התקציב יושבת להם על הראש עם הסיגריות. מי היא בכלל שתקבע מי יקח סיגריות, לא לתת לה כלום מהתקציב שתרגיש איך היא מתנהגת".

לטענתו של ליאל, גם הדיירת אתי הייתה עדה לסיטואציה בה סתיו צחקה על הנראות שלו, אך שבחרה לא להתערב כי פחדה להעמיק את הריב שלא מפסיק להתלקח בין השניים פעם אחר פעם, אך גם לשיחה הזו טרם נמצאה ההוכחה.

וואלה! סלבס זכתה לכינוי "הבוררת" אחרי שהצליחה ליישב סכסוך מר בין מוריס חולד המחמד שלה למשפחת העברושים שמתגוררת אצלה בבית.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

ולמי אתם מאמינים?

ליאל
סתיו
5445 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully