וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעיין אדם העלתה תמונה משפחתית והואשמה בגזענות

עודכן לאחרונה: 6.8.2023 / 11:17

המנחה ואושיית הרשת בסך הכל העלתה תמונה משפחתית בתוספת הומור עצמי, ומצאה את עצמה מתמודדת עם טענות על גזענות. איך זה קרה? וואלה! סלבס סופר נני

מעיין אדם. אינסטגרם, צילום מסך
איך נראית מטפלת?/צילום מסך, אינסטגרם

מעיין אדם נמצאת כבר לא מעט שנים באור הזרקורים של התעשייה המקומית, וידועה כמי שמסתבכת לא פעם בשערוריה כזו או אחרת בעקבות דברים שהיא אומרת או כותבת. והפעם, המנחה ואושיית הרשת, שבסך הכל העלתה מה שהיא ראתה כתמונה משפחתית חביבה, הפך איכשהו לטענות על גזענות של הכוכבת.

במהלך סוף השבוע אדם העלתה לסטורי בחשבון האינסטגרם שלה תמונה של בן זוגה יובל צלנר, ביחד עם שתי בנותיו, הבכורה מנישואיו הראשונים ובתם המשותפת שלו ושל מעיין. היא הוסיפה את הכיתוב התמים "משפחה יפה" ותמונה שלה עצמה עם הכיתוב: "וגם המטפלת חמודה". אבל באינטרנט כמו באינטרנט, היה מי שחיפש וגם מצא איך להעלב.

בהודעה שקיבלה הכוכבת, אותה היא העלתה לסטורי שלה, נכתב: "אני מבינה את ההומור, ביטחון עצמי ויכולת לצחוק על עצמך. הם תכונות יפות, אבל קשה לי עם להקטין את עצמך וקצת עם ניחוח גזעני, שהם נראים כמו פרסומת לקופת חולים ואת פחות מתאימה לטייפקאסט. עדיין יש אנשים כהים ומי מגדיר מה זה יפה. את מהממת ואת לא מטפלת וזה קצת מרגיז אותי שזה מרגיש לי טיפה נחות מהם".

מעיין אדם- תמונה משפחתית. אינסטגרם, צילום מסך
איך זה/צילום מסך, אינסטגרם
מעיין אדם- טענות לגזענות. אינסטגרם, צילום מסך
הפך לזה/צילום מסך, אינסטגרם

אדם לא נשארה אדישה לתגובה והגיבה לאותה עוקבת בחזרה על גבי הסטורי: "אני חומה כי אני משזפת את עצמי, מי כמוכן יודעות, חום זה יפה בעייני, אני מעדיפה להיות חומה. מי שחשובת שצבע כהה זה נחות ומקטין שתבדוק את עצמה. ומי שמאמינה שאנשים בצבע שלי לא מתאימים לטייפקאסט של פרסומת היא גם גזענית וגם טועה וגם מנותקת".

והמשיכה, "באה להעיר ותראו כמה צריכה לבדוק את עצמה- איך נראית מטפלת?! ולמה אני מהממת בניגוד לזה? גזענות זו מילה מאוד קשה שמטרתה להטיל דופי בהתנהגות מכוערת וחמורה כלפי אדם אחר. שימו לב שאתן משתמשות בה באחריות. גם כשהכוונה טובה, וברור לי שהיא טובה- תבדקו את עצמכם, אולי תגלו שהגזענות היא פשוט תפיסת העולם שלכם. ותעירו לעצמכם במקום לאחרים".

וואלה! סלבס קנתה ארגז של משזפים אבל אז גילתה שזה לא מחליף ויטמין די.

  • עוד באותו נושא:
  • מעיין אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully