וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא הוכמן שוחרר מבית החולים: "אל תתביישו למשש, גילוי מוקדם מציל חיים"

עודכן לאחרונה: 3.8.2023 / 13:05

כוכב הרשת שדיבר בגילוי לב על סרטן האשכים בו אובחן, עבר ניתוח והשתחרר מבית החולים: "סרטן אשכים הוא מניאק כזה שנטפל לצעירים". וואלה! סלבס בריאות

הקומיקאי וכוכב הרשת גיא הוכמן סיפר מוקדם יותר השבוע שאובחן כחולה בסרטן אשכים. אחרי מספר ימי אשפוז במהלכם עבר ניתוח לכריתת אשך, הוכמן העלה היום (ה') פוסט לחשבון האינסטגרם שלו, ועדכן במצבו הנוכחי.

"משתחרר מבית החולים. נותר לחכות לתוצאות בדיקות שיגידו לי לאן המסע ההזוי הזה לוקח אותי. ועכשיו לטובת אלפי גברים ששלחו לי הודעות עם ביצים רועדות, אני אומר: יופי, שימשיכו לרעוד, אני עכשיו עם אחת וזה רק רטט.

בהמשך אגולל את כל הסיפור של תהליך הגילוי אבל בינתיים אגיד שסרטן אשכים הוא מניאק כזה שנטפל לצעירים. וכן, זה סרטן. וכן, זה באשכים. וכן, צריך לדבר על זה. זה לא מביך וזה לא טאבו, זו מחלה. וכזאת שצריך לגלות כמה שיותר מוקדם.

אז תקשיבו שובבים, גם ככה אתם ממששים את האיזור לא מעט, עכשיו פשוט תתמקדו באשכים. וחשוב להבהיר, גם אם מרגישים או חושבים שמרגישים גוש או שינוי בצורה ובגודל, זה לא אומר שזה סרטן! מדובר בסוג נדיר יחסית. אבל אולי שווה לבדוק את זה. אחים יקרים, אל תתביישו למשש, גילוי מוקדם מציל חיים. ואין מה לבכות על אשך שהלך. אמשיך לעדכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully