וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סתומים: יוצאי האח הגדול עשו קעקוע משותף

עודכן לאחרונה: 2.8.2023 / 15:08

לא ברור אם זה החום הכבד או התערבות מטופשת, אבל משהו גרם ליוצאי האח הגדול, לרה מטודי, בן ויארניק ולין אלפי, לעשות קעקוע משותף. אז מה הם בחרו לקעקע על גופם? וואלה! סלבס אין כוחות

יוצאי האח הגדול בקעקוע משותף. אינסטגרם, צילום מסך
stumim/צילום מסך, אינסטגרם

יש הרבה דברים שגורמים לאנשים לעשות מעשים מטופשים- התערבויות עם חברים, התאהבות קשה, שתייה מופרזת של אלכוהול או הזיות מהחום הכבד. אבל לפעמים המעשים פשוט נעשים, ללא כל סיבה הגיונית ברורה, ועדיין אנחנו תוהים מה גרם ליוצאי האח הגדול בן ויארניק, לין אלפי ולרה מטודי לבחור לעשות קעקוע משותף.

השלושה אצו רצו היום למכון הקעוקעים של ויארניק ואשתו מור, וקעקעו על גופם את המילה "Stuma", כלומר, סתומה, שהיא המילה האהובה על לרה, כפי שיודע כל מי שצפה בלפחות פרק או שניים בעונה של האח הגדול. וכן, נזכיר שוב שהם בסך הכל היו ביחד מספר ימים בבית האח ולא שירתו זה לצד זה ביחידה קרבית בצבא. אבל כל חבורה והחוויה המגבשת שלה.

נזכיר שזה לא הקעקוע הראשון המשותף עם דייר מבית האח עבור לין, שרק לאחרונה עשתה קעקוע משותף עם רון רייניש של תות, כתזכורת לכינוי שלהם זה לזו בבית האח. נקווה שבניגוד למתמודד העונה הקודמת נתנאל, שקיעקע על עצמו אפרוח כרפרנס לחברתו לבית דיאן, הם לא יתחרטו על המעשה הפזיז.

וואלה! סלבס השתכרה בעבר וקיעקעה על עצמה גלגל של שווארמה, אבל זה קעקוע שהיא לא תתחרט עליו לעולם.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully