וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: נסרין קדרי קיבלה פנייה להכנס לאח הגדול

עודכן לאחרונה: 1.8.2023 / 12:01

אחרי שליאל קוצרי סיפר בדמעות על המריבה בינו לבין הזמרת, הצופים קיוו שבקרוב נצפה בכניסה שלה לבית ובסולחה המרגשת בין השניים. כעת אפשר לספר שהיא אכן קיבלה פנייה שכזו, אבל האם היא באמת תכנס? וואלה! סלבס פרסום ראשון

נסרין קדרי ליאל קוצרי. מיכה לובוטון, אינסטגרם,
השלום מתחיל בתוכנו/מיכה לובוטון, אינסטגרם

לאחר הסצינה המרגשת במהלכה ליאל קוצרי סיפר בדמעות לדיירים האחרים בבית האח הגדול על המריבה בינו לבין נסרין קדרי, צופי התכנית הגיבו לא מעט ברחבי הרשת על האפשרות שהזמרת תכנס בקרוב והשניים ישלימו בחסות האח. וכצפוי בתכניות ריאלטי, כעת אפשר לספר שהפקת התכנית אכן פנתה לזמרת על מנת שתכנס לבית.

למי שפספס את אירועי הפרקים הקודמים, נזכיר כי המאפר והזמרת היו חברים קרובים מאוד, או כפי שליאל תיאר זאת: "זאת לא חברות רגילה. אני מאחל לכל אחד חברות כמו שהייתה לי עם נסרין. כואב לי שזה נגמר ככה. היא באמת הייתה אחותי". אבל החברות הסתיימה לפני כשנה וחצי אחרי שקדרי חשדה בליאל שהוא זה שהדליף לתקשורת את העובדה שהיא בהריון, ומאז הם לא מדברים והוא אף לא הגיע לחתונה שלה.

לוואלה! סלבס נודע כי הזמרת קיבלה לאחרונה פנייה מהפקת התכנית להכנס לבית האח הגדול, אך לצער רבים, התשובה הייתה שלילית והיא סירבה להכנס אל הבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully