וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההתפרקות של ליאל: האם נסרין תכנס לבית האח הגדול?

עודכן לאחרונה: 31.7.2023 / 10:49

אחרי שידור הפרק של אתמול, במהלכו סיפר הדייר ליאל קוצרי על הריב שלו ושל הזמרת נסרין קדרי והתפרק בדמעות, ברשת תוהים הם תהיה בקרוב כניסה מפתיעה אל הבית? וואלה! סלבס יאללה, סולחה!

נסרין קדרי ליאל קוצרי. מיכה לובוטון, אינסטגרם,
יתפייסו בקרוב?/מיכה לובוטון, אינסטגרם

בכל עונה של "האח הגדול" אנחנו זוכים לסצינת הרילאטי המוכרת, בה מתמודד מספר על מריבה כזו או אחרת מול חבר או בן משפחה, וההפקה כבר דואגת ליצור רגע מרגש של מפגש ופיוס, ולא רק לטובת הניצים, אלא גם לטובת הרייטינג כמובן. בעונה הזו כבר זכינו לקבל את הסולחה בין האחים בורגיל (ונניח בצד את תיאוריית הקונספירציה לגבי האם באמת הם לא דיברו לפני הכניסה), אבל האם סולחה נוספת בדרך?

בפרק ששודר אתמול (א'), המאפר ליאל קוצרי, שנכנס לפני כשבועיים בכניסה השנייה אל הבית, סיפר על המריבה בינו לבין הזמרת נסרין קדרי, כל זאת בחסות הטריגר שסידר האח, כשהשמיע לדיירים את אחד מהשירים של הזמרת אחרי ארוחת השבת. למי שפספס את סיבת הריב, נזכיר כי הסיבה לנתק היא שקדרי חשדה בליאל שהוא זה שהדליף לתקשורת את העובדה שהיא בהריון.

קוצרי התפרק בבכי וסיפר על הקשר שהיה בין השניים: "זאת לא חברות רגילה. אני מאחל לכל אחד חברות כמו שהייתה לי עם נסרין. כואב לי שזה נגמר ככה. היא באמת הייתה אחותי". המאפר המשיך וסיפר על התמיכה של קדרי כשרצה להכנס לאח: "כמה היא רצתה את זה בשבילי. היא כל הזמן הייתה אומרת לי שאם אתה תהיה באח אני אפתיע אותך, אני אבוא לשיר לך שיר".

לאחר שידור הפרק הרשת התמלאה בצופי התכנית שקיוו שמדובר בהקדמה דרמטית לקראת כניסה של הזמרת אל הבית בקרוב, ושהשניים יעשו סולחה מפוארת בחסות האח הגדול. וואלה! סלבס החליטה לגשש קצת בנושא ולפנות את קדרי, אך חזרה עם תשובה שמעט ציננה את ההתלהבות: "לא מגיבה בנושא".

וואלה! סלבס עד היום לא מדברת עם אחותה, אחרי שזו גנבה לה את החולצה האהובה עליה מהארון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully