וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהבה חונקת: מצעד הלבבות השבורים של ט"ו באב

עודכן לאחרונה: 2.8.2023 / 10:59

אין על ט"ו באב, החג בו כל הרשתות החברתיות הופכות לשדה מוקשים של הפגנות אהבה דביקות לא רצויות. לכבוד המאורע, אספנו לכם את מצעד הלבבות השבורים של השנה. וואלה! סלבס ערירית

אליקו לירז ארז. אינסטגרם, צילום מסך
להם זה הצליח. אליקו ולירז/צילום מסך, אינסטגרם

לכבוד ט"ו באב, החג השנוא ביותר על וואלה! סלבס המשחירה הידועה, הקמנו את מועדון הלבבות השבורים על שמה ולכבוד פועלה של מורן בן אסולין. והפרידה שתפתח את הטקס המכובד הזה תהיה לא אחרת מהפרידה של היוניקורן שלנו - נועה קירל והאקס תומר הכהן.

הסיפור הזה מוכר לנו...

נועה קירל תומר הכהן. אינסטגרם, צילום מסך
תמך בה לאורך כל הדרך/צילום מסך, אינסטגרם

נועה קירל ותומר הכהן

קירל היא לא בחורה שמבזבזת את הזמן ובאותו החודש בו היא ומרגי נפרדו, הכוכבת הנודעת חבקה לה בן זוג חדש: תומר הכהן. השניים נפרדו בתחילת יולי אחרי זוגיות מתוקה ופוטוגנית שנמשכה קצת יותר משנה וחצי, ידעו יחד תקופה אינטסיבית שכללה הופעה בפארק הירקון ונסיעה יחד לאירוויזיון, אך הפרידה לא איחרה להגיע ו"הפתיעה" את כולנו, ימים ספורים אחרי שוואלה! סלבס סיפרה לראשונה על משבר עמוק ביחסים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
נועה קירל, דניאל פרץ. לירון מולדובן, מאור אלקסלסי, מערכת וואלה!
אין שם כלום. קירל ודניאל פרץ/מערכת וואלה!, לירון מולדובן, מאור אלקסלסי

על אף שעבר פחות מחודש מאז הפרידה המתוקשרת בין קירל להכהן, קירל הזריזה הספיקה, לפי השמועות, למצוא ריבאונד חדש ודווח על תחילתה של זוגיות חדשה בין הכוכבת לשוער מכבי תל אביב, דניאל פרץ. למרות הפרסומים, הדוגמן המתוק הראה לכולנו שאפשר לסיים מערכות יחסים לגמרי בטוב, ואפילו להרים לאקסית.

הכוכבת הוציאה לפני יומיים (ב') את השיר החדש שלה "דה ז'ה וו", וכמו תמיד זכתה לשלל שיתופים ברשת של קטעים מתוך השיר. גם האקס בחר לפרגן לה כשהעלה את השיר לסטורי בחשבון האינסטגרם שלו וכתב: "You go girl" בתוספת לב. המחווה המרגשת לא חלפה על פני קירל, ששיתפה בחזרה את הסטורי שלו והוסיפה לב משלה. בקיצור, התחלה רכה למצעד המצלק שעומד לפניכן.

שמועות, שמועות ועוד שמועות

מיכל הקטנה ניר ויצמן. ניר פקין
זוגיות הפכפכה. מיכל הקטנה וניר ויצמן/ניר פקין

מיכל הקטנה וניר ויצמן

תקופה ארוכה שהסתובבו שמועות בנוגע למערכת היחסים של כוכבת הילדים מיכל הקטנה ובעלה איש העסקים ניר ויצמן. הזוגיות ההפכפכה של השניים הגיעה לסיומה לפני כשבוע וחצי אחרי 23 שנים שהשניים יחד, מתוכן 16 שנים כזוג נשוי ושישה ילדים משותפים.

העוקבים והעוקבות של כוכבת הילדים ברשתות החברתיות היו עדים לתקופה המאתגרת של חיי הנישואים של השניים, כשלא פעם היא שיתפה כי היא לא יודעת היכן הוא נמצא וכבר תקופה ארוכה שהשניים לא העלו תמונות יחד.

בחודש מאי האחרון פרסמה בתם הבכורה של השניים, יולי, סטורי בעמוד האינסטגרם שלה שנמחק לאחר זמן מה באוויר, ובו התייחסה לשאלה על מצב הזוגיות של הוריה: "למה לא רואים את אבא שלך? למה הוא לא בא איתכם לחופשות?". על השאלה הזו ענתה: "שאלה מאד אישית שקשורה להורים שלי. אני אוהבת את אמא שלי ואת אבא שלי ומתפללת שהסוף יהיה כמו באגדות כי בסוף אין כמו משפחה".

בפעם הקודמת שפורסמה הפרידה של השניים, מיכל שיתפה שאכן עברו משבר ומיד אחר כך השניים חזרו לחיות יחד. האם הפעם זה יסתיים דומה? נחכה ונראה - אנחנו בינתיים נמשיך במסע הרומנטי.

סדרתית

דנית גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך
אתם הכי חמודים. דנית גרינברג וברק חקמט/צילום מסך, אינסטגרם

אם יש מישהי שראויה להיכנס למצעד זאת המשפיענית דנית גרינברג, שיום אחד כנראה יעשו סדרה על חיי האהבה שלה. הגירושים האחרונים שעברה, שניים במספר היו מבן הזוג ברק חקמט, אותו שידכה לה חברתה הטובה, המשפיענית דנה זרמון.

אחרי חמישה חודשי זוגיות בלבד השניים התארסו, אך ייאמר לטובתם שהם הספיקו לעשות הרבה לפני החתונה עמוסת הכוכבים: הם עברו לגור ביחד אחרי שמונה ימים וטיילו בעולם בזמן מגפת הקורונה כשכולנו היינו סגורים בבית. למרות כל הלאבי דאבי, מה שמתחיל מהר נגמר מהר, ואחרי פחות משנה השניים כבר מצאו את עצמם על מדרגות הרבנות.

כאמור זאת לא הייתה הפעם הראשונה שגרינברג התגרשה. כולנו צפינו בהתפתחות הזוגיות שהולידה את הנישואים הקודמים שלה בבית האח הגדול עם המקעקע אליאב אוזן, איתו גם פתחה עסק משותף בזמן שהיו יחד. כבר מתחילת הקשר עלו מספר דגלים אדומים אבל נראה שאהבה באמת יכולה לעוור, ואחרי ההופעה הצורמת של השניים בזוג מנצח בשנת 2017, אולי עדיף.

מסיבת בריכה!

עמוס לוזון ואירית חמים. אור גפן, יח"צ, עיבוד תמונה
עסק מלוכלך. אירית רחמים ועמוס לוזון/עיבוד תמונה, אור גפן, יח"צ

העולם של כולנו התערער עם הפרסום הראשון בוואלה! סלבס על פרידתם של מפיקת העל, אירית רחמים ואיש העסקים, עמוס לוזון. אחרי שמונה שנים של זוגיות יציבה החלו לצוץ שמועות על משבר לאחר שהשניים הגיעו בנפרד למסיבת יום הולדתו של הזמר משה פרץ.

על פי מקורבים לזוג, כבר במסיבה השניים היו בנתק ולא דיברו ביניהם כלל. החברים הקרובים סיפרו לנו שעדיין קיימת אהבה גדולה בין השניים אבל גם חילוקי דעות, מה שהוביל לפרידה המצערת. באותם הימים, לא היה ברור אם יהיה קאמבק או לא, אבל מהר מאוד גילינו שנראה שמדובר בצעד סופי.

לא הרבה אחרי הפרידה גילינו שלוזון בן ה- 60 כבר הספיק להכיר את הדוגמנית, רבקה ווג בת ה- 23. עם פער גילאים של 37 שנים, לא היה מפתיע לגלות שהזוגיות של השניים לא החזיקה יותר מידי זמן. ונראה שצרות באמת באות בצרורות, כי לא הרבה אחר כך שערוריית הסרטון האינטימי של לוזון בבריכה, עלתה לכותרות.

הגיבורת שלנו

מורן בן אסולין. אינסטגרם, צילום מסך
הפרס על שמה. מורן בן אסולין/צילום מסך, אינסטגרם

כמובן שאי אפשר להשלים את המצעד שלנו בלי לחלוק כבוד לפרידה הגרועה מכולן ואחרי פחות משנה של נישואים - הגירושים של האייקון הוויראלי, מורן בן אסולין ושל בן זוגה לשעבר, ששמו נשכח מהזיכרון התודעתי בערך יום אחרי החתונה שהפכה אותה לאושיית רשת בלתי מעורערת.

זוכי מצעד הלבבות השבורים ע"ש מורן בן אסולין הם:

נועה קירל ותומר הכהן
מיכל הקטנה וניר ויצמן
אירית רחמים ועמוס (עמוסי) לוזון
דנית גרינברג וברק חקמט
378 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully