וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלא נדע: בעלה של בריטני ספירס הבהיל את אמו לבית החולים

עודכן לאחרונה: 1.8.2023 / 11:49

אמו של סאם אסגרי, בעלה של כוכבת הפופ, בריטני ספירס, הובהלה לבית החולים אחרי מה שהוא מתאר בתור "תאונה גדולה". וואלה! סלבס אמבולנס

פאטמיה אסגרי היא אמו של השחקן סאם אסגרי, שהוא גם במקרה בעלה של הזמרת בריטני ספירס,. האם נמצאת בימים אלה בהתאוששות אחרי מה שתיאר אסגרי בתור "תאונה גדולה" שבגללה מצאה עצמה האם במיון במרכז הרפואי Cedars-Sinai שבלוס אנג'לס.

השחקן ניצל את הבמה שיש לו בסטורי בחשבון האינסטגרם, העלה את הלוגו של המרכז הרפואי, והודה לצוותים ב- Cedars-Sinai שטיפלו באמו לאחר התאונה, אך למרות כל הוקרת התודה, שכח אסגרי לציין את פרטי התאונה.

"תודה רבה לצוות הרפואי של מרכז החירום הרפואי, Cedars-Sinai. היום אמא שלי עברה תאונה גדולה, והיא נלקחה לחדר המיון". השחקו הוסיף שאמו לוקחת את הזמן כדי להתחזק: "גם עם הצוות הרפואי המדהים וגם בעזרת חברים, היא יותר טוב עכשיו, נחה ומתחזקת".

בחודש אפריל האחרון, החלו לרוץ שמועות על משבר ביחסים של כוכבת הפופ ובעלה, אחרי שאסגרי נתפס מבלה בלוס אנג'לס ללא טבעת הנישואים שלו, כשספירס בכלל נופשת במקסיקו, ביבשת אחרת לגמרי. בהודעה שיצאה מטעם יחסי הציבור של השחקן, הסיבה למרחק היא כי הוא מצלם סרט חדש בעיר הכוכבים, ולכן גם הוא לא עונד את הטבעת.

השניים התחתנו בחודש יוני של שנה שעברה אחרי חמש שנות זוגיות, באירוע ביזארי בביתם, עם מפורסמים מהשורה הראשונה, המון ריקודים, ועם אקס אחד שהגיע ללא הזמנה והורחק מהאירוע, הלא הוא ג'ייסון אלכסנדר,נשוי לספירס ל-72 שעות בלבד בשנת 2004.

וואלה! סלבס פעם זייפה תאונת דרכים כדי לראות אם האקס יבקר אותה בבית החולים, הוא לא בא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully