וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עליונות לבנה: לא תאמינו איך קניה ווסט הלביש את בתו

עודכן לאחרונה: 27.7.2023 / 13:18

הראפר המעורער הכניס את עצמו לסערה נוספת ברחבי הרשת, אחרי שהלביש את בתו נורת' בפריט לבוש שמזכיר מדים של ארגון טרור גזעני. וואלה! סלבס חלחלה

נראה שהראפר המעורער קניה ווסט לא מצליח להפסיק להסתבך בשערוריות גזעניות. הפעם זה הגיע בעקבות תמונות חדשות של מותג האופנה Yeezy, שהכעיסו אנשים רבים וגרמו לעולם לפקפק ביכולת שלו.

בתמונות אפשר בקושי לראות את נורת', בתם המשותפת של ווסט וקים קרדשיאן. הילדה צולמה כשהיא לבושה בקפוצ'ון לבן שרוכסנו מגיע עד לקצה הכובע המחובר אליו. המצנפת, הצבע והחורים לעיניים מזכירים את מדי ה- KKK.

לא קל להישאר אדישים לתמונה שכזאת, בעיקר לא לאינטרנט: "זה מצחיק מישהו? ועוד כשזה חלק מההיסטוריה שלו, דוחה" כתב גולש מזועזע אחד, רבים נוספים חלקו את אותה התחושה, וחיזקו את הגולש הפגוע.

תגובות נוספות כמו: "האיש הזה צריך להיות באישפוז פסיכיאטרי כבר מזמן, הוא מתמוטט כבר שנים", "שמישהו יקח ממנו את הילדים", "איזה איש דפוק. הוא לא צריך להיות אבא", "מקווה שהיא רוב הזמן אצל קים אחרת היא תצא דפוקה כמוהו", כיכבו ברחבי האינטרנט.

זאת לא פעם ראשונה שקניה מביא את עצמו להיות במרכזן של פרשות גזעניות, כשהגדולה בהן היא סביב תכנים אנטישמיים שפרסים בטוויטר, כשבאחד מהם הוא מאיים להרוג יהודים "אחרי שיתעורר". בעקבות האמירה ווסט נחסם מהטוויטר, והוגלה מהביצה ההוליוודית.

וואלה! סלבס לבשה פעם לבן לחתונה ומצאה את עצמה בבריכת הדגים של האולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully