וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מזעזע!! אי אפשר לכבד?!": הצופים (שוב) זועמים על האח הגדול

עודכן לאחרונה: 26.7.2023 / 13:48

האח הגדול שוב הצליח להכעיס את הצופים, והפעם, לשם שינוי, לא בגלל העריכה או הריבים. מה שעורר הפעם סערה הייתה המסיבה שאירגן האח לדיירים, על אף שמדובר בזמן תשעת הימים. וואלה! סלבס חסודה

זה כבר ממש לא חדש שבערך בכל יומיים פורצת סערה ברשת בעקבות דבר מה שקורה באח הגדול. לפעמים מדובר בכעס על עריכה מכוונת, ולפעמים בגלל הערה שנזרקה על ידי אחד מהדיירים או ריב סוער שהתפתח בבית, אבל הפעם מדובר בסערה אחרת לגמרי.

צופי האח הגדול זועמים ברשתות החברתיות בעקבות ההחלטה של האח הגדול לקיים מסיבה לדיירים וגם להשמיע מוזיקה, וכל זאת בזמן תשעת הימים, תקופה בה נהוג שלא לחגוג או לשמוע מוזיקה שמחה, ובה אף חלק נוהגים שלא לאכול בשר. מה שעוד יותר עורר את זעם הצופים הוא העובדה כי מי שנשאר מחוץ לחגיגה הוא יענקי, שעקב אמונתו לא יכול היה לקחת חלק במסיבה ונאלץ להשאר לבד במיטה בחדר.

"מזעזע בעיני, איך אי אפשר לכבד קצת? האח הגדול מתעלם מיענקי ואין לו בעיה שהוא יהיה לבד", כתבה אחת הצופות ואחרת הוסיפה: "כאב לי עליו מאוד. אין מצב שהייתי יכולה לחגוג ולשמוח כשאני יודעת שחבר שלי לבית יושב בחדר לבד". צופה אחר של התכנית הגיב בכעס: "להפקה אין כבוד לדת. תשעה באב יום אחד אי אפשר לכבד ולדחות את המסיבה?? הכל בגלל תאוות הרייטינג".

וואלה! סלבס נמנעת ממסיבות כל השנה, היא פשוט סולדת מכל מה שקשור בשמחת חיים.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully