וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יכולה להיות חופשיה": קארה דלווין מספרת על ההתמוטטות והגמילה

עודכן לאחרונה: 26.7.2023 / 10:23

אחרי שחשפה כי נכנסה לגמילה מסמים ואלכוהול בעקבות ההתמוטטות הציבורית הויראלית שעברה, דוגמנית העל קארה דלווין מוכנה לחזור בכל הכוח. וואלה! סלבס עוף החול

דוגמנית העל קארה דלווין הדאיגה את כל העולם שנה שעברה בתיעוד המטריד שבו היא נראית במצב בריאותי רעוע, בלשון המעטה. אחרי שהצטרפה לתוכנית שניים עשר הצעדים, הדוגמנית מספרת לראשונה על המסע לפכחות ועל התחושות בחייה החדשים.

בראיון למגזין ELLE סיפרה דלווין שזה "היה שווה כל שנייה": "זה לא היה קל, אבל מעולם לא היו רגעים בהם אמרתי לעצמי שהתהליך לא 'שווה את זה'". הדוגמנית שיתפה על החיים בתור בן אדם פיכח: "אני לא חושבת שיש משהו שיגרום לי לוותר על זה, אני יציבה ואני רגועה" והוסיפה: "תקופה ארוכה הייתי מסתירה דברים מאנשים שדאגו לי".

עכשיו הכוכבת מרגישה שהיא "סוף סוף חופשיה להיות עצמי", היא הוסיפה שהיא גם הצטרפה לתוכנית שניים עשר השלבים בדרך לפכחות, ושתיעוד הפפראצי ביולי של 2022, היה ממש המראה שהייתה צריכה. הדוגמנית הודתה: "התמונות היו שוברות לב, הייתי במקום רע". בהמשך הראיון סיפרה שהמצב שהגיעה אליו היה תוצאה של שילוב של חגיגות יום ההולדת ה- 30 שלה שהיה בחודש אוגוסט האחרון, ושל הסגר בזמן המגפה.

לפני כשלושה חודשים דלווין הסבירה את הסיבה שפחדה לחגוג את העשור החדש: "תמיד ידעתי שדברים יצטרכו להשתנות בשנות ה-30 לחיי, כי הדרך בה חייתי הייתה בלתי אפשרית. היה צורך בשינוי, אבל נלחמתי בו כל כך הרבה. זה היה כמו הלוויה לחיים הקודמים שלי, פרידה מעידן. אז החלטתי שאני הולכת לחגוג הכי חזק שאני יכולה, כי זה הסוף. כשאני על סמים, יש לי תחושה שאני בלתי מנוצחת. אני מסכנת את עצמי ברגעים האלה כי לא אכפת לי מהחיים שלי".

אחד הדברים שהתקשתה בהם הייתה הבדידות שחשה, ואחרי שעברה התמוטטות בגיל 15 היא התחילה לקחת תרופות נגד דיכאון: "לקחתי תרופות וזה פשוט הציל את חיי. זה לא היה חוסר איזון כימי, זו הייתה כתגובה לטראומה. לא חשפתי את החור שהיה לי בפנים, את המערבולת האמיתית בתוכי. אני עדיין חושבת שיש חלק באבחון ובתיוג שמזיק. היו כל כך הרבה פעמים שעודדו אותי לקחת תרופות."

וואלה! סלבס עברה התמוטטות עצבים אחרי שגילתה שנגמר לה כל מצבור השוקולד בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully