וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנוקה: סופיה ורגרה פותחת על היחסים עם האקס

עודכן לאחרונה: 23.7.2023 / 13:39

רגע אחרי שהודיעו על הגירושים, הכביסה המלוכלכת על הזוגיות והפרידה של סופיה ורגארה וג'ו מנגניילו מתחילה לצאת החוצה, ומדובר בפרטים עסיסיים במיוחד. וואלה! סלבס אבקת כביסה

אחרי שבע שנות נישואים החליטו כוכבת "משפחה מודרנית", סופיה ורגארה ובעלה, השחקן ג'ו מנגניילו להיפרד ולהתגרש. בזמן שכולנו היינו עסוקים בלדלות פרטים על הפרידה החדשה בביצה, ורגארה חגגה את יום הולדתה ה-51 באיטליה, אבל עכשיו מתברר שזאת לא הסיבה היחידה שהייתה לה למסיבה.

על פי הדיווחים, בנוסף לחגיגות השנה הראשונה של העשור החמישי לחייה חגגה ורגארה גם את הפרידה שלה מג'ו מנגניילו. "סופיה חיה את החיים הטובים ביותר שהיא יכלה לבקש". "היא מבלה עם חברים שלה אחרי זמן רב בו הייתה חנוקה במערכת יחסים עם בן זוג שלא היה תומך בה". סיפר אחד מחבריה של השחקנית למגזין Page Six. "סופיה תמיד הייתה שם לטפל ולדאוג לג'ו".

החבר הקרוב לא הסתפק בזה והוסיף: "הקריירה שלו אף פעם לא הייתה כמו פעם מאז שהם נפגשו. הוא כנראה היה מאויים מההצלחה שלה והשמחת חיים שלה". נראה לאחרונה שיש הצפה בגברים חסרי ביטחון אל מול בנות הזוג המצליחות שלהם.

למרות שהיו נשואים שבע שנים לורגארה ומנגניילו יש כלב משותף אך מעולם לא הביאו יחד ילדים. בימים הראשונים לפרסום הפרידה של השניים, פורסם במספר מקומות שסיבת הפרידה מהצד של ג'ו היא שהוא רצה ילדים והיא לא.

וואלה! סלבס גם הרגישה חנוקה, ואז היא הבינה שהחלון היחיד בדירת החדר שלה סגור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully