וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים חזקות: האקסים של אריאנה וטיילור לא עמדו בלחץ

עודכן לאחרונה: 19.7.2023 / 12:28

גם הפרידה של טיילור סוויפט וגם הפרידה של אריאנה גרנדה הגיעו אחרי שבני הזוג שלהם לא יכלו להתמודד עם מה שדרש הפרסום של בנות הזוג שלהם, כביכול. מה הבעיה בנשים חזקות? וואלה סלבס גירל פאוור

אין ספק שטיילור סוויפט ואריאנה גרנדה הן מהזמרות המצליחות ביותר כיום בעולם. בין השתיים יש לא מעט במשותף, ובשבועות האחרונים נמצא מכנה נוסף- שתיהן עברו פרידה כואבת, כשעל פי הדיווחים הסיבות לפרידה זהות. בשני המקרים מדובר בנשים חזקות ועצמאיות שהצורך שלהן בגבר שידאג להן הוא אפסי. אם הן רוצות את זה יש להן את זה.

על פי הדיווחים, בשני המקרים הסיבה לפרידה הייתה חוסר היכולת של בני הזוג שלהן להתמודד עם ההצלחה והפרסום. במקרה הפרידה של גרנדה, מקורבים לדולטון גומז, האקס הגרוע של אריאנה, אומרים שהסיבה לפרידה היא שגומז: "התקשה לעכל את העובדה שהוא נשוי לאחת הנשים המופרסמות בעולם". וואלה! סלבס חשבה ששמעה משהו בין השורות אבל זה היה רק חוסר הביטחון העצמי של דולטון.

כמו הפרידה של גומז וגרנדה, גם הפרידה של טיילור סוויפט מהשחקן ג'ו אלווין הגיעה מאותה הסיבה. עכשיו מעריצים שואלים את עצמם שאלה שנשאלת כבר שנים רבות: "למה לגברים קשה עם נשים חזקות שלא תלויות באף אחד?".

"אז בעיקרון לא יכולת לעמוד בעובדה שהיא אריאנה גרדנה?" כתב מעריץ זועם באותיות גדולות, שחוזק על ידי מעריצה נוספת בתגובות: "לא הבנת שאתה מתחתן עם אחת הנשים המפורסמות בכל הזמנים?", הכי חשוב לשמור על פרופורציות מה שנקרא.

מהצד של מעריצה של טיילור גם עלו השוואות בין השתיים: "ג'ו אלווין ודולטון גומז כשהמגפה נגמרה: מה את כוכבת פופ ענקית עם מיליוני מעריצים? איך לא סיפרת לי? זה כל כך לא נוח למערכת היחסים שלנו", לפחות נבחר לקחת את המקרה בהומור למרות כל האמוציות שהוא מעלה.

"הדינאמיקה נובעת למבנה הפטריאכלי שקיים שנים בחברה שלנו. כשאישה מצליחה יותר מבן זוגה, אפילו באתגרים קטנים יותר מפרסום וכוח, זה יכול להשפיע עליו עמוקות בגלל הציפיות החברתיות שיש מגברים" מספרת הפסיכולוגית סאלי בייקר מ- Working On The Body למגזין Mirror.

"החשיפה הראשונית לסגנון חיים כמו של אריאנה או טיילור יכולה להיות מציפה בשביל כל אחד ואחת, בלי קשר למגדר", המשיכה בייקר: "זה אפשרי שהתהילה הייתה יותר מידי בשביל גומז או אלווין, לא בגלל שהם פחות מצליחים אלא כי הם לא יכלו לעמוד בקצב". יכול להיות שמדובר אולי בשילוב של הדברים?

וואלה! סלבס הבינה שהסיבה שאף אחד לא רוצה אותה זה כי היא חזקה ועצמאית מידי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully