וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פשוט לעשות טוב": המעשה המרגש של לין אלפי

עודכן לאחרונה: 20.7.2023 / 11:47

בזמן שהותה באח הגדול, לין אלפי זכתה לתמיכה לא קטנה ברשת של צופים שאף אספו כסף כדי להרים לה מסוק תמיכה. אחרי שפרשה, התומכים רצו להעניק לה מתנה בסכום שנאסף, אבל היא הציעה לעשות עם הכסף מעשה מרגש במיוחד. וואלה! סלבס מעודדת

לין אלפי מציעה לתרום את הכסף שנאסף עבורה. פייסבוק, צילום מסך
טוב אחד ביום. הפוסט של אלפי/צילום מסך, פייסבוק

בזמן שהייתה דיירת בבית האח הגדול, זכתה לין אלפי לתמיכתה של אחת מקבוצות הצופים הגדולות, הנקראית "האמת הבלתי מנוצחת" שמונה לא פחות מ-32 אלף אנשים. תומכיה של אלפי אספו כסף על מנת להרים לה מסוק תמיכה, אך לאחר שבחרה לפרוש נותר סכום לא קטן איתו תכננו להעניק לה מתנה.

אלפי שמעה על היוזמה של התומכים שלה, שרצו לקנות לה עם הכסף שאספו צמיד במתנה, ופנתה אליהם עם רעיון אחר עבור הסכום שנאסף. היא העלתה פוסט בקבוצת הפייסבוק ובו פנתה לתומכים וביקשה מהם לתרום את הכסף: "אני סופר מתרגשת מכם ובכלל לא מבינה את מה שאתם עשיתם וממשיכים לעשות גם אחרי שעזבתי", כתבה והוסיפה: "אני רוצה להציע הצעה שיכולה לעשות טוב לעוד אנשים בלב ובטח בנפש. במקום מתנה שתעניקו לי, נקח את כל מה שהספקתם לאסוף ואני אוסיף ממני ונתרום את הכסף לעמותה שנבחר יחד שמטפלת בנערות/נשים עם הפרעות אכילה".

כזכור, בזמן שהותה בבית האח לין התמודדה עם לא מעט תגובות והערות כלפי משקלה והאוכל שהיא אוכלת, מה שעורר לא מעט דיונים ברשת בנוגע להפרעות אכילה והסכנה שבהן. לאחר שיצאה מהבית לין התייחסה לנושא כשכתבה בפוסט שסיכם את עזיבתה: "המצב שלי בבית בזמן האחרון לא היה הכי נוח, מצבים שלפעמים היו מסתכלים על הצלחת שלי ושיח לא תמיד נעים שגם היה חלק מסיבת העזיבה שלי".

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully