וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הניצחון שלי היה זה שהתבגרתי": לין מסכמת את השהות באח הגדול

15.7.2023 / 20:16

אחרי 46 ימים בתוך בית "האח הגדול", לין אלפי בחרה לעזוב את הבית והייתה לפורשת השנייה של העונה הנוכחית. בפוסט שהעלתה לעמוד האינסטגרם שלה היא מסבירה למה בחרה לעזוב ומסכמת את השהות בתוך הבית. וואלה! סלבס ביוש

לין אלפי פוגשת את המשפחה אחרי הפרישה/רשת 13

לין אלפי, הדיירת הכי צעירה שנכנסה העונה לבית "האח הגדול" ומי שהכירה לכולנו את המושג הריון קריפטי, בחרה לפרוש אתמול בערב (ו') מהתכנית, אחרי שהפעילה את "נוהל העזיבה" בפעם השלישית, 46 ימים אחרי שנכנסה לבית האח.

בפוסט שהעלתה היום (שבת) לעמוד האינסטגרם שלה, סיפרה לין למה בחרה לפרוש וסיכמה את החוויה שלה: "הניצחון שלי היה זה שהתבגרתי ולמדתי על עצמי המון, כי גם בחודש וחצי זה לא קצת. לקחתי את מה שרציתי לקחת איתי הביתה, ובנקודה שהרגשתי שזה הזמן שלי לעזוב אז זה גם קרה", כתבה והוסיפה: "אני באתי לבית האח הגדול הכי אמיתית, מהלב, באתי להנות ולחוות אין לי שום מילה רעה על ההפקה על הליהוק או על הפורמט ידעתי לאן אני נכנסת ועשיתי זאת בגדול".

אלפי התייחסה גם על אחד מהנושאים החמים שעלו בעונה הזו, ההתעסקות באוכל של הדיירים בכלל ושלה בפרט, כשלא פעם נזרקו לעברה שלל הערות בנוגע לאוכל ולמשקל: "המצב שלי בבית בזמן האחרון לא היה הכי נוח, מצבים שלפעמים היו מסתכלים על הצלחת שלי ושיח לא תמיד נעים שגם היה חלק מסיבת העזיבה שלי. אבל זה בית האח הגדול ומי שלא היה בפנים לא יבין לעולם ומעבר לזה היו את הסיבות שהרגשתי שמיציתי שעשיתי את שלי וזה הניצחון הכי גדול שלי. תודה לכולם על הכל ותודה גם לאח הגדול".

כאמור, זו לא הפרישה היחידה שהייתה העונה הזו, כשרק לפני כשבוע בחר גם המתמודד גיא איתן לעזוב את הבית הכי מצולם במדינה, בעונה שבה נראה שיש בעיקר מתמודדת אחת בולטת ולצדה עוד כמה קווי עלילה שוליים. ומי יודע, אולי הכניסה של הדיירים החדשים תשנה את התמונה.

וואלה! סלבס קיבלה פעם את התואר "הפורשת הכי מהירה" אחרי שנרדמה דקה אחרי שהכריזה שהיום היא עושה לילה לבן.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully