וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא איתן: "אין בי חרטה, הייתי עושה את אותה הדרך"

7.7.2023 / 10:09

המתמודד הבולט מבית האח הגדול, שהחליט לפרוש אחרי 35 ימים, כתב פוסט בחשבון האינסטגרם שלו בו סיכם את החוויה. וואלה! סלבס ביי

גיא איתן האח הגדול. מיכאל טומרקין,
להתראות. גיא איתן/מיכאל טומרקין

מוקדם יותר השבוע גיא איתן החליט לעזוב מיוזמתו את בית האח הגדול, אחרי 35 ימים של אמירות שנויות במחלוקת וריבים מתוקשרים.

הבוקר (שישי) הוא פרסם בחשבון האינסטגרם שלו פוסט שמסכם את החוויה והתנצל על התנהגותו. טוב, סוג של.ה "בחלום הכי ורוד שלי לא דמיינתי סיומת כל כך טובה. כשנכנסים לבית האח הגדול ישר שואלים אותך למה אתה נכנס. חוויה, פרסום, הפרס הראשון?

האמת היא שאף אחת מהתשובות לא הייתה הסיבה לכניסה שלי. נכנסתי כי שנים אנשים אמרו לי את המשפט 'אתה לא מה שחשבנו'. תמיד נטו לשפוט אותי לכף חובה, אם בגלל החזות או כי אני לא דברן גדול. רק אחרי שהייתי מדבר והיו מכירים אותי לעומק, היו שופטים אותי לכף זכות".

גיא איתן האח הגדול. אינסטגרם, צילום מסך
גיא איתן האח הגדול/צילום מסך, אינסטגרם

"הסיבה שנכנסתי הייתה בשביל שיכירו אותי. הרבה אנשים, קהל שבזכותו אצליח לגשר על פערים עם אנשים קרובים שהצלחתי מהר מאוד להרחיק מחיי. בפועל, לא דמיינתי שכל כך הרבה יכירו, יתחברו ואפילו יזדהו.

אני קיבלתי את הפרס שלי בתוך החוויה המדהימה הזו. אם תחזירו אותי אחורה, הייתי בוחר לעשות את אותה הדרך עם אותם האנשים. אין בי שמץ של חרטה. מתנצל אם פגעתי, ובטוח פגעתי, אבל מטעויות לומדים ואני את השיעור שלי למדתי. מקווה שהתחברתם ושלא עשיתי יותר מדי בושות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully