וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחרטת? קים קרדשיאן חושפת פרטים על הקשר עם פיט דיווידסון

עודכן לאחרונה: 20.7.2023 / 14:44

אשת העסקים וכוכבת הריאליטי חשפה פרטים מסקרנים על הקשר עם הקומיקאי המעורער. הרומן נמשך חודשים ספורים בלבד, אבל הם הספיקו כדי שיהיו לה תובנות. וואלה! סלבס BDE

מערכת היחסים של אשת העסקים, קים קרדשיאן (42) והסטנדאפיסט פיט דיווידסון (29), הגיעה מיד אחרי הפרידה הקשה ותוך כדי הגירושים המכוערים שעברה מקניה ווסט. הרומן נולד במסדרונות תוכנית הסאטירה Saturday Night Live, ונגמרה כמו שהיא התחילה - מהר.

באחד מהפרקים האחרונים בתוכנית הריאליטי המשפחתית, "הקרדשיאנס", חשפה קים לאחיותיה, קיילי וקנדל שהיא קפצה למערכת יחסים חדשה מהר מידי: "זה הסיח את דעתי מדברים אחרים ולברוח מדברים זאת לא דרך להתמודד", הודתה הכוכבת.

קים שיתפה את אחיותה גם בתובנות שהגיעה אליהן בעקבות הטלטלות שעברה בשנים האחרונות: "עדיף להתמודד. לרפא, ולהתמודד, להתמודד ולרפא - ורק אז להרגיש" הסבירה את המנטרה שאמצה לעצמה כדרך התמודדות וקרקוע.

קים קרדשיאן, קניה ווסט. GettyImages
ימים אחרים/GettyImages

קים גם הרהרה במערכת היחסים שהייתה לה עם קניה: "אני לא הולכת לקחת כל חוויה כל חוויה רעה ודבר רע שקרה לי ולסחוב את זה על הכתפיים שלי במהלך החיים". קים המשיכה וניסתה להסתכל על הכוס המלאה: "מה אני אמורה ללמוד מזה? איך זה הולך להפוך אותי לבן אדם טוב יותר?".

קים קרדשיאן וקניה ווסט היו ביחד משנת 2012 ועד 2021, והביאו לעולם ארבעה ילדים משותפים. השניים התחתנו בחתונה מנקרת עיניים באיטליה, אבל חבל על הצ'קים של האורחים כי כולנו יודעים איך זה נגמר.

וואלה! סלבס מחליפה איזורי חיוג במקום להתמודד עם אקסים רעילים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully