וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלפי הרגעה: מדונה העלתה תמונה לראשונה מאז האשפוז

עודכן לאחרונה: 19.7.2023 / 14:39

קרוב לשלושה שבועות אחרי שהזמרת נמצאה במצב קשה בביתה, היא סוף סוף חוזרת לשגרה ושולחת צפירת הרגעה בצורת סלפי חדש שהעלתה. וואלה! סלבס נושמת לרווחה

הסטורי של מדונה. אינסטגרם, צילום מסך
נראת טוב/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של מדונה. אינסטגרם, צילום מסך
נאחזת/צילום מסך, אינסטגרם

העולם עצר מלכת לפני שלושה שבועות עם ההודעה על אשפוזה של מלכת הפופ, מדונה. שמועות וקונספירציות רצו בכל רחבי הרשת והפלטפורמות, עם חשש אמיתי לשלומה ולשלום סיבוב ההופעות שהיה אמור להתחיל שבוע שעבר (שבת).

אתמול (ג') העלתה הזמרת תמונות סלפי ראשונות שלה אחרי כל הדרמה, כשהיא מחובקת עם בובה סגולה ונפוחה שנראת מאוד מנחמת, בדיוק מה שהיא צריכה בימים אלה. מדונה ידועה ברחבי הוליווד כאחת הנשים המקצועיות בתחום, עד לרמה שהיא דחקה את הגוף שלה עד קצה היכולת כדי להגיע לרמות הגבוהות ביותר.

למרות כל המאמצים של הזמרת להחלים לפני ה- 15 ביולי, התאריך בו היה אמור להתחיל סיבוב ההופעות, הגוף של הכוכבת כנראה זקוק לעוד קצת מנוחה ובלית ברירה הוא נדחה לחודש אוקטובר ויתחיל באירופה, כשהתגובה הרשמית מטעם הזמרת הייתה שההופעות של צפון אמריקה יתואמו מחדש.

בפוסט שהעלתה בשבוע שעבר פנתה הזמרת למעריציה, הודתה להם על התמיכה ואמרה שתשוב להופיע במהירות האפשרית. אבל נכון לזמן הקרוב מדונה החליטה: "אני מתמקדת עכשיו בבריאות שלי". אחרי שלא טיפלה בעצמה כל כך הרבה זמן, מעודד לשמוע.

כזכור, הזמרת נמצאה בביתה במצב של חוסר תגובה ואושפזה למספר ימים כתוצאה מזיהום חיידקי חמור. חשדות ברחבי הרשת בעקבות התיעוד של הזמרת בניו יורק היו שאולי סיבת הזיהום הם מהשתלים שהיו בישבנה ונראה בתמונות שהוסרו.

וואלה! סלבס גם מחבקת בובות כשקשה לה, או חתולי רחוב.

  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully