וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו תפילה: מדונה תועדה לראשונה מאז שאושפזה

10.7.2023 / 8:58

מלכת הפופ שאושפזה במחלקה לטיפול נמרץ, תועדה על ידי צלמי פפראצי בניו יורק. המעריצים, כמובן, לא יודעים את נפשם מרוב אושר. וואלה! סלבס מחלימה

אחרי ספקולציות רבות ודיווחים על הידרדרות במצבה, מדונה נצפתה מסתובבת ברחבי ניו יורק עם משקפי שמש ענקיים וכובע קש הרשת כדרכה, השתוללה: "אומייגאד! המלכה חיה!" כתבה גולשת אחת. עוד גולש ציני שאולי בכלל דאג לשלומה כתב: "אל תגעי בעמוד! מספיק עם הבקטריות!". לעומת כל הגולשים האופטימיים, הייתה גולשת נוספת שפחדה שמדובר בפייק: "זה נכון? אל תשחקו לי עם הלב".

גולשים נוספים שמו לב שבתמונה נראה שמלכת הפופ נשענת בכובד על העמוד לידו צולמה, והעלו חששות לגבי החלמתה של הכוכבת, כמו הגולשת המודאגת הזו: "הקטע הוא שהיא הייתה צריכה להישען על משהו, עמוד או קופסה ברחוב. אני מניחה שהיא עדיין חלשה".

לפני קצת פחות משבועיים נודע על התמוטטותה של מדונה, שסבלה מזיהום חיידקי חמור שהוביל אותה לשהות במחלקה לטיפול נמרץ. מה שכנראה הגיע מהעובדה שהיא העבידה את עצמה עד קריסה בחזרות ובעבודה כדי להדביק את הקצב של הקולגות שלה. עיקר החששות עכשיו הוא סביב סיבוב ההופעות של הכוכבת המתוכנן להתחיל ב- 15 ביולי, עוד חמישה ימים בלבד.

וואלה! סלבס שמחה שהתפילות לבריאותה של מדונה עבדו. עכשיו הגיע הזמן להתפלל לחתן.

  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully