וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אסכם את זה אחת ולתמיד": אדל מגיבה לשמועות על הדיאטה שלה

17.7.2023 / 9:21

משפיענית הרשת אדל בספלוב העלתה לאינסטגרם תמונות המציגות את המראה החדש שלה, לאחר שעברה מהפך חיצוני משמעותי לאחרונה, וזכתה ללא מעט תגובות שהאשימו אותה בהפרעות אכילה ומצג שווא. היא לא נשארה חייבת, וענתה לכל הטענות. וואלה! סלבס מתחממת

משפיענית הרשת ויוצאת הריאלטי אדל בספלוב מספרת לא מעט בעמוד האינסטגרם שלה על המהפך החיצוני שעברה, אחרי שהורידה ממשקלה 28 קילו. וכמו כל דבר שהיא עושה, גם המהפך המדובר גרר לא מעט סערות ברחבי הרשת.

בספלוב העלתה אתמול (א') לעמוד האינסטגרם שלה פוסט תמונות בבקיני שמציגות את המהפך שעברה וכתבה: "גוף בריא= נפש בריאה= אמא מאושרת" ולא שכחה להודות למאמן הכושר ולתכנית התזונה שהיא עושה וגם משווקת. הפוסט התמלא מהר מאוד בשלל תגובות, כשלצד הפרגון וההרמות היו גם לא מעט שהאשימו אותה בכך שהיא מטעה את העוקבות ואף מעודדת הפרעות אכילה.

"מבינה שאת עפה על עצמך ובצדק, אבל התמונות שלך כבר מעוררות אצל בנות הפרעות אכילה. יש הבדל בין גוף בריא לבין לקדש רזון", כתבה אחת העוקבות ואחרת כתבה: "די להצטלם כל היום ערומה. זה כבר מביך. אל תשלי בנות אחרות, זה רזון של חוסר אכילה". בתגובה נוספת נכתב: "אני חושבת שאת לא מראה הכל. להגיע לאן שהגעת זה כי את לא מכניסה כלום לפה בערך. יש פה סוג של הפרעות אכילה". לצד לא מעט תגובות שהאשימו את בספלוב בעידוד להפרעות אכילה, היו גם כאלו שהגדילו לעשות וטענו שהבעיה הרפואית ממנה סובלת אדל, תת פעילות בלוטת התריס, היא שתרמה לירידה במשקל שלה, ועוד תגובות שהאשימו אותה בכך שהיא משתמשת בזריקות הרזייה.

אדל בספלוב. צילום מסך, אינסטגרם, עיבוד תמונה
מהממת בכל מצב/עיבוד תמונה, צילום מסך, אינסטגרם

הכוכבת לא נשארה חייבת, והחליטה לענות להאשמות הקשות ולתגובות שתקפו אותה, עליהן הגיבה בסטורי שהעלתה: "יש איזה מאות אלפי תגובות מזעזעות על הפוסט שאני רזה בגלל זריקות, שאני רזה בגלל בלוטת התריס. בואו אסכם את זה אחת ולתמיד. בואו נעשה סדר, יש לי בעיה בתת פעילות. מי שיש לה בעיה בתת פעילות אמורה להיות מלאה יותר. בזכות יארה והאימונים אני לא נמצאת במקום הזה. אני אראה לכם תוצאה של בדיקת דם שעשיתי לפני שבועיים, שהתת פעילות שלי במצב לא טוב בכלל. אני אמורה להיות ממש מלאה ואני כרגע מאזנת אותה עם כדורים".

בספלוב המשיכה לענות על הטענות והתייחסה גם לשמועה שהיא משתמשת בזריקות: "לשאר התגובות של אוזמפיק וזריקות, בואו אספר שאני מעולם לא הייתי מלאה. אין לי בעיה עם נשים שעושות זריקות, אבל אני אדל לא יכולה לעשות זריקות גם אם הייתי רוצה מאוד. משתי סיבות, אחת בעיות הורמונליות שקשורות בבלוטת התריס ושתיים, כי הדברים האלה נוגדים את מי שאני ומה שאני. אין לי בעיה עם נשים שעושות זריקות, שכל אחת תעשה מה שהיא רוצה. בגלל הסרטן שהיה לי בבלוטת התריס אסור לי לגעת בשום דבר הורמונלי שהוא כי אני יכולה חס ושלום לפרוץ את זה בצד השני שלא הוסר".

"אני אשמח שכל הבלתי נסבלות שכותבות שאני מעודדת הפרעות אכילה ודברים כאלה יעופו לי מהאינסטגרם. אני ממש לא מעודדת הפרעות אכילה. אני אוכלת, ואוכלת המון, ואוכלת מאוזן ואוכלת תזונה מאוד נכונה. חוץ מבדיקת הדם של בלוטת התריס, בדיקות הדם שלי מעולות. אז מספיק לקנא, מספיק להגיד שאני מעודדת הפרעות אכילה, ההפך. אני מעודדת בריאות. ובריאות היום זה הכי חשוב". סיכמה בספלוב, ואף הוסיפה תיעוד של בדיקות הדם שביצעה שמראות על מצב בלוטת התריס שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully