וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דמעות תנין": הרשת מגיבה לחזרתה של דיאן לאח הגדול

13.7.2023 / 13:54

אחרי שהבעירה לא מעט אש בסיבוב הראשון שלה בעונה הקודמת של "האח הגדול", דיאן שוורץ חזרה בימים האחרונים לבית לצורך משימה, וברשת לא נשארו אדישים למהלך. וואלה! סלבס קרוסלה

העונה הקודמת של האח הגדול הייתה כנראה מבין הסוערות שהיו שאי פעם, אם לא הכי סוערת שהייתה. הכל בעיקר בזכות דיירת אחת, דיאן שוורץ. למרות שהייתה המודחת השישית, השהות שלה בבית יצרה לא מעט סערה, ושיח פעיל מאוד ברשתות. שוורץ הואשמה לא פעם שהתנהגה בבריונות והייתה כוכבת של סצנות קשות לצפייה שגרמו לרבים לנוע באי נוחות.

אחרי יציאתה מבית האח, דיאן סיפרה שהסתגרה בבית במשך חודש ופחדה לצאת לרחוב בגלל כל תגובות והודעות הנאצה שהייתה מקבלת, עם איחולים שלא מתקבלים על הדעת. אך הזמן עבר ועם המראה הלא פשוטה, בלשון המעטה, שהוצבה מולה, ניכר שהיא עשתה עבודה פנימית כדי להגיע למקום שהיא בו עכשיו, כשהיא הרבה יותר אהובה ואהודה על ידי הקהל, לא מעט בזכות חשבון הת'רדס הפופולרי שלה.

במהלך הפרק ששודר אתמול (ד'), היה אפשר לראות שלמרות כל התהליך שעברה עם עצמה, עדיין משהו בפצע היה מאוד חי וכואב. הכניסה של שוורץ חזרה לבית האח היה מה שהיא מכנה "סגירת המעגל" ובשיחה עם האח הגדול היא אפילו אמרה: "יצאתי בשחור חזרתי בלבן, תרתי משמע".

כמובן שאחרי שהפעם הראשונה שלה בבית האח העלתה כל כך הרבה אמוציות, היה ברור שהרשתות לא יעברו בשתיקה על כניסתה המחודשת, וכך היה, מפייסבוק עד טיקטוק אנשים לא הפסיקו להביע את דעתם לטוב וגם לרע: "דמעות של תנין" כתבה גולשת אחת על הסרטון בו דיאן בוכה בחדר האח. גולש נוסף הגיע עם עצה: "חיבוק דיאן! לכל אחד מגיעה הזדמנות שנייה (אבל שגל תחכה עוד קצת)". חשבת לעבוד ביח"צ?

ולמרות שרוב התגובות תמכו והרימו לשוורץ, כמו שהגיבה אחד הגולשים: "וואלה חזרה בן אדם אחר, שאפו" וגם: "לגמרי עשתה תיקון ויצאה מהממת", היו גם תגובות שלא שכחו את ההתנהגות שלה בבית האח: "איך זה שאנשים שהתנהגו הכי גרוע מקבלים הכי הרבה במה?" שאלה גולשת אחת, ואחרת הוסיפה: "מעניין במה איימה על ההפקה כדי שיכניסו אותה שוב... פשוט ביזיון שנותנים לה פרס על איך שהתנהגה. לא אומרת להחרים אבל פרס ממש לא מגיע לה, שתחייה את החיים עם הלקח שלמדה וזהו, אין שום סיבה לתת לה פרס".

וואלה! סלבס לא הייתה מוכנה להיכנס לבית האח אפילו פעם אחת, אלא אם הפרס הוא פחמימות חינם לכל החיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully