וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיילור מלכוב חושפת: "הייתי בדיכאון בגיל 14, עד היום חווה הכל"

10.7.2023 / 10:15

הכוכבת הצעירה טיילור מלכוב העלתה לחשבון האינסטגרם שלה סטורי חשוף, בו תקפה את הרשת החברתית החדשה ואת התכנית "האח הגדול" וחשפה את הדיכאון שחוותה בגיל 14. וואלה! סלבס רעילה

טיילור מלכוב. אינסטגרם, צילום מסך
מלכוב/צילום מסך, אינסטגרם

הרשת החברתית החדשה מבית מטא Threads רק נפתחה, וכבר הפכה למוקד של לא מעט השחרות ורוע בקרב המשתמשים הישראלים, ולא לכולם זה עובר בשתיקה. מי שהחליטה לצאת בגלוי כנגד מה שקורה שם היא הכוכבת הצעירה טיילור מלכוב, שיצאה למתקפה כנגד המשחירים.

מלכוב העלתה אתמול (א') לסטורי בחשבון האינסטגרם שלה טקסט חשוף ובו כתבה: "היה לי יום פשוט קשה נפשית בלי קשר לשום דבר. אבל לראות את הכמות אלימות הזאת במדינה, ברשת חברתית חדשה כאילו גם ככה אין מספיק, ששם במיוחד הכל רפש ורוע".

טיילור מלכוב נגד ת'רדס והאח הגדול. אינסטגרם, צילום מסך
מלכוב במתקפה על ת'רדס והאח הגדול/צילום מסך, אינסטגרם

מלכוב אמנם לא אמרה במפורש את שם התכנית, אבל לא קשה לנחש למי התכוונה כשהמשיכה במתקפה: "אנחנו אומרים שזה מהחינוך, ואז זה גם מגיע מהטלוויזיה, ומהדמויות שאמורות לבדר ולהצחיק, ולהקליל ולהענים, ובמקום זה- נטו בריונות אלימות וחרמות על המסך. אחרי זה מפלאים איך ילדים מתאבדים ונכנסים לדיכאונות".

הכוכבת חשפה בהמשך את הדיכאון שחוותה בגיל צעיר וקראה לכל מי שקורא לקחת אחריות: "אני הייתי שם, עמוק עמוק בדיכאון בתור ילדה בת 14,15 ושעד היום חווה הכל. גם כשהייתי חזקה הייתי חלשה, ויש כאלה שפשוט לא יראו עליהם ולא יהיו סימני אזרה לפני. זה חייב להפסק ויש אחראית לדבר הזה. תתחילו מעצמכם, קודם כל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully