וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אדם שמתפרסם על גב השפלת אחרים": נטלי דדון נגד קרן שחם

9.7.2023 / 11:19

סוף שבוע לא רגוע עבר באפליקציה החדשה Threads, שיצרה זירת האבקות חדשה בין סלבס, משפיענים ומה שביניהם. והפעם ב"ביף היומי": נטלי דדון וקרן שחם יצאו לקרב. וואלה! סלבס פינג פונג

קרן שחם צוחקת על נטלי דדון. threads, צילום מסך
הבדיחה שהתחילה הכל/צילום מסך, threads
נטלי דדון עונה לקרן שחם. אינסטגרם, צילום מסך
אותה זה קצת פחות הצחיק/צילום מסך, אינסטגרם

עוד לא הספקנו להתאושש מהריב בין קרן שחם למעיין אדם, וכבר קיבלנו מריבה חדשה מבית היוצר של משפיענית הרשת, שלא מהססת להגיד את דעתה על הקולגות. מי שהפעם נתפסה על הכוונת הייתה נטלי דדון, במה שהתחיל כבדיחה ונגרר מהר מאוד למה שנראה כמו ביף חדש בתעשייה.

המריבה המשונה התחילה הפעם אחרי בדיחה תמימה שהעלתה שחם לרשת החברתית החדשה Threads, גיף עם ווידאו שדדון העלתה בעבר, כשהיא בוכה ומתייפחת אחרי עוד מתקפה שספגה ברשת. לסרטון עצמו היא הוסיפה את הכיתוב: "אני קולטת פה את השת"פ הראשון".

מי שפחות התחברה לבדיחה הייתה כמובן נטלי דדון, שעלתה למתקפה חריפה מול שחם. היא אמנם נמנעה מלהזכיר את שמה במפורש, אבל כתבה את דבריה על רקע צילום מסך של ה-Thread המדובר: "ישנם יוצרי תוכן, אם אפשר לקרוא ככה לאדם שמפרסם על גב השפלת אחרים ובכל יוצא מוצא קורבן אחר, שמצחיק אותם רגע שבו אדם אחר מפרק, מצחיק אותם שאדם נמצא במקום נמוך ואם כבר נמוך, אז למה לא להנמיך עוד?".

נטלי דדון עונה לקרן שחם 2. אינסטגרם, צילום מסך
ותודה לתומכים כמובן/צילום מסך, אינסטגרם
קרן שחם עונה למגיבים על נטלי דדון. threads, צילום מסך
הייאוש נעשה יותר נוח/צילום מסך, threads

דדון המשיכה במתקפה לא רק על שחם, אלא גם לכל אלו שהגיבו לה: "ניחא ההזויה הזאת שאני כבר רגילה לאבססיה שלה אליי ולרוע שיוצא ממנה כשקלטה לפני שנים שהדאחקות עליי מביאות לה עוקבים ואהדה בתעשייה. אני קוראת את התגובות של כל מוחאי הכפיים להשפלה הזאת ואני בהלם! אם חלילה היה זה ילד שעובר דבר כזה בכיתה, כולכם הייתם המומים ומגנים זאת. אלוהי הצביעות! מי אתם אלו שנותנים לזה יד ומעודדים אותה!". והוסיפה את הקלישאה המתבקשת: "קצת אהבת חינם לא תזיק לכם. מעט מין האור דוחה הרבה מין החושך".

שחם מחקה את הפוסט המדובר והעלתה היום (א') הבהרה: "אוי תנוחו. הסרטון של הגברת הוא לא שלי, זה גיף שרץ כבר שנה בקבוצות בוואטסאפ. גם ככה יום ראשון, איך יש לכם כוח להתעסק גם בטרחנות אלוהים?!". האם בזה תסגר החזית?

וואלה! סלבס ניסתה לעקוב אחרי המריבות ב-Threads כל הסופ"ש, ואחרי שקיבלה סחרחורת חזרה לרעל הישן והטוב של הטוויטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully