וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כלבה מסריחה, שיאנסו אותך": אלונה סער הותקפה - והגיבה

6.7.2023 / 9:01

אחרי שיצאה להגנת האקס שלה על בעקבות דבריו על הפעולה הצבאית בג'נין, השחקנית אלונה סער קיבלה מבול של תגובות מחרידות שכללו איומים ברצח ואונס. היא החליטה לא לשתוק והעלתה תגובה ארוכה לתוקפים. וואלה! סלבס פיס אנד לאב

מוקדם יותר השבוע הרשת סערה בעקבות דבריו של השחקן אמיר ח'ורי, שהעלה סרטון ווידאו מהפעולה הצבאית שהתקיימה בג'נין וכתב "ג'נין תחת מתקפה". כוכבת הרשת ליאל אלי מיהרה לצאת נגד השחקן, במריבה שעירבה גם את חברתו לשעבר, השחקנית אלונה סער, שנעמדה לצידו בויכוח.

כמו כל דבר ברשת, במיוחד כאלו הקשורות למבצעים צבאיים ולסכסוך הישראלי- פלסטיני, העניינים יצאו מהר מאוד משליטה כשצמד השחקנים החלו לקבל מבול של הודעות זועמות עם שלל קללות, כשגם הניסיון להבהיר את הדברים מצד שניהם לא בדיוק צלח. אחרי שסער קיבלה לא מעט הודעות נוראיות שכללו לא רק קללות דוחות ועלובות אלא גם שלל איומים שכללו אלימות, אונס ואפילו רצח, היא העלתה אתמול (ד') פוסט ארוך וחשוב בו הבהירה את דעתה וענתה למגיבים.

התגובות שקיבלה אלונה סער. אינסטגרם, צילום מסך
לא לגיטמי ואכזרי/צילום מסך, אינסטגרם
התגובות שקיבלה אלונה סער. אינסטגרם, צילום מסך
חלק מהתגובות שקיבלה אלונה סער/צילום מסך, אינסטגרם

"ההודעות נאצה שקיבלתי היו איומות ומטרידות. עם זאת, אני מבינה שזו תוצאת של מציאות כואבת שמביאה לפחד וכעס". כתבה הכוכבת והוסיפה: "אני לא אעבור לג'נין. אני נשארת ממש כאן. מבחינתי, אפשר בו זמנית גם לתמוך בפעולה בג'נין, בזכות להגן על עצמנו, להתפלל שכל החיילים שלנו יצליחו במשימה ויחזרו בשלום הביתה, וגם לחמול על אנשים חפים מפשע שנפגעים כתוצאה מהפעולה".

השחקנית סיפרה על עמידה לצד דבריו של ח'ורי, שלטענתם גם דבריו הוצאו מהקשרם וכתבה: "בקלות בלתי נסבלת סילפו את דבריי ואיחלו לי מוות. אין שום דבר יהודי בלאחל רע לאדם אחר. אמפתיה כלפי אוכלוסיה שחיה בין מחבלים (אליהם אין לי חמלה או חיבה למען הסר ספק) לא מצביעה על חוסר אהבה למדינה שלי. היא מצביעה על הומניות. והומניות היא לא תכונה פוליטית, רק אנושית".

השחקנית סיימה את הפוסט החשוב שכתבה בקריאה נוספת להרגעת הרוחות: "אנחנו נמצאים בתקופה לא קלה, ואני מאמינה שדווקא עכשיו עלינו להשתדל לשמור ולטפח את הקשר וההכלה שלנו".

  • עוד באותו נושא:
  • אלונה סער

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully