וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתה מוזמן ללכת לגור בג'נין": כוכבת הרשת נגד השחקן אמיר ח'ורי

3.7.2023 / 19:57

השחקן הערבי ישראלי אמיר ח'ורי עורר סערה ברשת לאחר שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו סטורי על רקע המבצע הצבאי בג'נין. כוכבת הרשת ליאל אלי יצאה למתקפה כנגד השחקן, ואל הויכוח הצטרפה גם האקסית שלו, אלונה סער. וואלה! סלבס חריפה

אמיר חורי על מבצע בית וגן. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של אמיר שהחל את הסערה/צילום מסך, אינסטגרם
ליאל אלי נגד אמיר חורי. אינסטגרם, צילום מסך
התגובה הזועמת של ליאל אלי/צילום מסך, אינסטגרם

בכל פעם שישראל יוצאת למבצע צבאי כזה או אחר, מתגלגלת מהר מאוד סערה ברחבי הרשת סביב אמירות של כוכבים כאלו ואחרים. וכך גם הפעם, כשעל רקע מבצע "בית וגן" שהחל בג'נין לפנות בוקר, אמירה שפרסם השחקן אמיר ח'ורי הצליחה לעורר את הסערה התורנית שהציתה את הרשת.

ח'ורי, שמשחק בסדרה "שמיים אדומים" ושיחק בעבר גם ב"פאודה" ו"תאג"ד", לאחר ששיתף בסטורי שלו סרטון ווידאו מג'נין וכתב באנגלית: "ג'ינן תחת מתקפה כבדה". השחקן עורר את זעמם של רבים בישראל, וביניהם גם את זה של כוכבת הרשת ליאל אלי, שהגיבה לו בחריפות על גבי הסטורי.

"לא זה השיא שאנחנו עושים אנשים כאלה מפורסמים ושולחים אותם לקאן. הם אלו שמפיצים פיי קניוז ועושים הכי הרבה נזק שלא נדע", כתבה אלי בעמוד האינסטגרם שלה והוסיפה: "אמיר חיימי, אתה מוזמן ללכת לגור בג'נין אם אתה כל כך דואג להם ולשלומם. איזה מנותק ומסוכן זה מצד שחקן בישראל שמקבל במה מישראלים להגיע כזה דבר".

אלונה סער מגיבה לליאל אלי ואמיר חורי. אינסטגרם, צילום מסך
אלונה סער לא נשארה חייבת/צילום מסך, אינסטגרם
ההבהרה שפרסם אמיר חורי. אינסטגרם, צילום מסך
ההבהרה שפרסם ח'ורי/צילום מסך, אינסטגרם

בהמשך ליאל פרסמה גם כי היא גילתה שהשחקנית אלונה סער, בתו של חבר הכנסת גדעון סער, יצאה בעבר עם ח'ורי ותהתה האם היא ידעה על דעותיו של השחקן. סער דווקא בחרה לצדד באקס של והגיבה לה בעמוד האינסטגרם של "ישראל בידור": "מה זה מוזמן ללכת לגור בג'נין?! את שולחת בן אדם לחיות בלי אזרחות ישראלית כשהמשפחה שלו כאן מלפני קום המדינה? בגלל שהוא מגלה אמפתיה לבני העם שלו?"

סער הוסיפה: "הכאב של התושבים בגדה המערבית לא בא על חשבון כאב של יהודים תושבי עוטף עזה. אפשר לחמול ולכאוב את הכאב של כולם ובמיוחד לא להתעליין על אדם שכה ככה מתעליינים עליו מתוקו היותו ערבי. הוא לא אזרח פחות ממך. ממש ממש אהבת אותך וממש ביאסת אותי".

מאוחר יותר היא מחקה את התגובה שלה, אך העלתה לחשבון האינסטגרם שלה סטורי בו כתבה: "יאללה לרדת מהעץ כל מי שהחליט שאני תומכת בארגוני טרור שישב בלול. תתביישו בעצמכם על ההאשמות שלכם נטו כי אני לא שולחת לעזה אנשים על ימין ועל שמאל. אתם לא אוהבים את המדינה יותר ממני ולא כואבים מוות של חיילים יותר ממני ולא סולדים ממחבלים יותר ממני ולא בטיח. סעו לשלום". ח'ורי עצמו העלה סטורי נוסף בו הדגיש גם כן באנגלית: "כדי להיות ברור, אני תמיד אהיה נגד אלימות מכל צד. אני תמיד אהיה לטובת האנושות וזכות האדם לקבלת טיפול רפואי".

השחקן מאור שוויצר, שמשחק לצדם של סער וח'ורי בסדרה "שמיים אדומים" לא התייחס ישירות לחבריו לסדרה, אך העלה סטורי לחשבון האינסטגרם שלו בו התייחס למבצע וכתב: "מחזק את כוחות הביטחון שלנו. תודה שאתם שומרים באומץ על כולנו. מתפלל שאלוהים ישמור על כל אחד ואחת מכם ותחזרו הביתה בשלום אמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully