וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שאקירה ופיקה ניהלו מערכת יחסים פתוחה במשך שלוש שנים"

5.7.2023 / 12:21

הגירושים הכי מטונפים בעולם קיבלו תפנית לא צפויה, לאחר שמקורב לאקסים סיפר שהם ניהלו מערכת יחסים פתוחה, כך שפיקה הוא לא הגבר הבוגדני ששאקירה מנסה לצייר. וואלה! סלבס ירכיים

ג'רארד פיקה עם בת זוגו שאקירה. David Ramos, GettyImages
היו ימים. שאקירה וג'רארד פיקה/GettyImages, David Ramos

סכסוך הגירושים של שאקירה וג'רארד פיקה הוא חומר ממנו עשויה כל טלנובלה טובה: בגידה, חברה צעירה, עקיצות הדדיות והכל במבטא ספרדי מטריף. אבל מה אתם יודעים, יש סיכוי שכל הדרמה הייתה מיותרת וזה מצער את וואלה! סלבס עד עמקי נשמתה האפלה.

המגיש הספרדי חוזה אנטוניו אבילס טען שבני הזוג ניהלו מערכת יחסים פתוחה, כך שלא הייתה בגידה מצידו של פיקה: "בשלוש השנים האחרונות של הזוגיות שלהם, הם נקטו בגישה של 'אני אעשה מה שאני רוצה ואתה תעשה מה שאתה רוצה'. הוא לא היה מוכן להצהרות שלה בנוגע לבגידה והתעצבן לגלות כל כך מכלי התקשורת".

ג'רארד פיקה שחקן ברצלונה עם בת זוגו שאקירה בגביע דייויס. רויטרס
תככים ומזימות/רויטרס

אחרי הגירושים שאקירה קיבלה משמורת בלעדית על ילדיהם המשותפים מילאן וסשה ועברה להתגורר במיאמי. היא התייחסה לבגידה לכאורה של פיקה מספר פעמים ולאחרונה נצפתה צמודה לנהג פורמולה 1 לואיס המילטון.

פיקה מצידו מנהל מערכת יחסים עם צעירה בשם קלרה צ'יה. בחודש ינואר האחרון הוא העלתה תמונת סלפי עם צ'יה לחשבון האינסטגרם שלו, וחטף שפע קללות וביקורות ממעריציה של האקסית.

וואלה! סלבס תפסה על חם את האקס שלה במקלחת עם פסח, החתול של השכנים. אל תשאלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully