וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גיבור על חלשים": הרשת סוערת בעקבות הריב של שניר ויענקי

4.7.2023 / 11:42

הרשת גועשת ביומיים האחרונים אחרי שקטע מהתכנית, בו רואים את שניר סוגר ליענקי את ברז המים כשהוא מגיע ליטול ידיים, מעורר ויכוחים קשים. וואלה! סלבס נטלה

בית האח הגדול ידוע ביכולת שלו להפגיש אנשים מרקעים שונים, שבלי התוכנית כנראה לא היו נפגשים לעולם, ולהצית ביניהם ריבים ומחלוקות שמהדהדות מתוך הבית ועד לשיחות הרחוב ברחבי הארץ. העונה הזאת נראה שלאח הגדול אין עבודה קשה מידי , בהתחשב באנשים שהכניסו והמזג החם שקיים ברובם, אם לא בכולם.

ביומיים האחרונים רץ ברשת תיעוד משידורי ערוץ 26, בו נראה יענקי מגיע לחדר האמבטיה על מנת ליטול ידיים, עד ששניר סוגר לו את הברז כי ספיר, אחותו, מתקלחת. במשך מה שמרגיש כמו נצח, נראה יענקי עומד בחדר המקלחת והשירותים שמלא בדיירים שלא אומרים מילה על הסיטואציה, וגם הוא, חסר אונים אל מול ההתנהגות הבריונית, שותק ומחכה כדי להשלים את נטילת היידים, מצווה אליה הוא מחוייב באמונתו.

התגובות שמקבל שניר. פייסבוק, צילום מסך
לא מרחמים/צילום מסך, פייסבוק
תגובות שנאה לשניר. פייסבוק, צילום מסך
מילים קשות/צילום מסך, פייסבוק

הסצנה הזאת מבית היוצר של אחת העונות היותר סוערות של האח הגדול, לא עברה חלק גם בגרון של גולשים רבים שהפיצו את הקטע ברשתות החברתיות ומילאו אותן בתגובות זועמות: "השתיקה של יענקי שווה את שניר עולה במדרגות" כתב גולש אחד שתגובתו זכתה למעלה 2000 לייקים בטיקטוק. גולש נוסף כתב: "העיקר לפתוח לסתיו באמצע הוא ידע. מוצאי שבת - מדרגות".

בכלל נראה שהדעה על האחים בורגיל התהפכה ב-180 מעלות ביממה האחרונה, אחרי שגם ספיר הועלתה על המוקד בימים האחרונים: "זה מה שקורה שנותנים למשפחת פשע לנהל את הבית הוא לא היחיד, גם יענקי סתיו יובל כל מי שלא מתיישר לחוקים שלהן עובר מסכת אלימות", כתב גולש אמוציונלי.

וואלה! סלבס כבר כירסמה את כל הציפורניים בידיים שלה מהלחץ סביב בית האח, עכשיו עוברת לרגליים.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully