וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהבת אמת או הצגה למצלמות? הרשת סוערת בעקבות אברהם וספיר

3.7.2023 / 9:45

כמדי עונה של "האח הגדול", גם העונה הזו מספקת לנו שלל מערכות יחסים מעניינות יותר או פחות, שלא פעם גם מעוררות דיונים ברשתות. והפעם, הרשת מבולבלת ממערכת היחסים בין אברהם לספיר ובשאלה הגדולה, האם יש שם אהבת אמת או שהכל הצגה? וואלה! סלבס טלנובלה

כמו כל עונה של "האח הגדול", גם העונה הזו לא נופלת מקודמותיה ומספקת לא מעט עניין לצופים שלה, שעובר הלאה לרשתות החברתיות בשלל ויכוחים סוערים על האופי של הדיירים, הריבים ביניהם וגם, כמובן, מערכות היחסים שמתפתחות בבית.

בתחילת העונה היה נראה שמערכת היחסים שהולכת לתפוס את תשומת הלב היא זו של רוי ולין, אבל אחרי שהוא הודח די במהרה, החלו לצוץ מערכות יחסים אחרות בבית, זו של שי ושניר, ואחרת ומפתיעה במיוחד- זו של ספיר ואברהם.

מה שהיה נראה כמו סיפור אהבה חד צדדי, החל לתפוס בפרקים האחרונים תפנית מפתיעה, שהגיעה לשיאה בנשיקה בין השניים באמצע הלילה ומתחת לשמיכות, שהפכו במהרה לנשיקות גלויות יותר ויותר. הדיונים ברשת על טיבה של מערכת היחסים בין השניים נדלקו במהרה והפכו לסוערים ביותר, כשכל שיחה ונשיקה מנותחת לפרטי פרטים והדעות חלוקות: האם מדובר באהבת אמת או משחק למצלמות?

אברהם וספיר. רשת 13 האח הגדול, צילום מסך, עיבוד תמונה
אהבת אמת או משחק למצלמות? אברהם וספיר/עיבוד תמונה, רשת 13 האח הגדול, צילום מסך

"אני ממש רוצה להאמין לזוגיות של אברהם וספיר באמת שכן, אבל אין קשה לי לקנות את זה עד הסוף" כתבה אחת המגיבות ואחר הגיב: "אני באמת רוצה להאמין לזוגיות של ספיר ואברהם אבל זה מרגיש לא אמיתי בשיט מהצד של ספיר. הכל אסטרטגיה שלה ושל אח שלה". ספיר הזאת לא אוהבת את אברהם היא חושבת שהוא חזק בחוץ ומנסה לרכוב עליו" נכתב בתגובה נוספת. מגיבה אחרת הגיבה אפילו יותר בחריפות וכתבה: "אברהם הרסת לך את התדמית. מכרת חברה טובה לטובה בחורה אינטרסנטית וצבועה שלא תסתכל עלייך אחרי התוכנית הקולות שלך ממי הלכו מהיום אתה אפס".

אך לצד התגובות המפקפקות, היו גם כאלו שטענו כי אכן מתפתח שם רומן רציני: "ספיר ואברהם זה קשר רומנטי לגמרי" נכתב באחת התגובות ואחרת הוסיפה: "הכל אמיתי הם מאוהבים מאחלת להם בהצלחה ענקית אמן" ואחרת הגיבה: "זה אמיתי לגמרי. למה תמיד מחפשים את הרוע?".

ומה אתם חושבים, האם מדובר ברומן אמיתי או סדנת משחק למתחילים? הצביעו והשפיעו!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

מערכת יחסים אמיתית או משחק אסטרטגי למצלמות?

אמיתי ואותנטי
משחק אסטרטגי
8557 משתתפים
  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully