וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחכה ללין בחוץ? רוי רייניש מסכם את החוויה בבית "האח הגדול"

עודכן לאחרונה: 14.6.2023 / 15:00

אחרי שזכה לכבוד המפוקפק של "המודח השני" מבית האח הגדול, רוי רייניש העלה פוסט לסיכום החוויה ומצהיר: "אני לא מתחרט על מה ואיך שהיה". ומה לגבי לין? וואלה! סלבס יאללה ביי

רוי רייניש ביציאה מבית האח הגדול. אינסטגרם, צילום מסך
רוי רייניש ביציאה מבית האח הגדול/צילום מסך, אינסטגרם

הדוגמן רוי רייניש (26), שבזמנו הפנוי הוא גם סטודנט לתקשורת ומנהל עסקים, היה מבין הראשונים שנכנסו לבית האח הגדול. הוא הספיק לבלות שם 13 ימים עד שהודח, אבל צבר לא מעט חוויות, ביניהן גם רומן הפכפך ולא ברור עם הדיירת לין אלפי.

מאז ההדחה רייניש כבר הספיק לקפוץ בין אולפן לאולפן, כשהשעון של 15 דקות התהילה החל לתקתק. היום (ד') העלה פוסט שמסכם את החוויה שלו בבית ובו הוא כתב: "הכל משתבש לטובה ובמהירות. הכניסה, הבית, ההכרות, הזוגיות, היציאה. עוד לא הספקתי לעכל כלום. פתאום סלפיז ברחוב, הודעות מכל מקום, הרבה שיח, הרבה שאלות- רווק/לא רווק, מתחרט/לא מתחרט מה הייתי משנה, למי התחברתי ולמי לא".

רייניש המשיך לתאר את הבלבול ואת ההלם ביציאה אחרי השהייה בבית הסגור והמנותק, והבהיר: "אני לא מתחרט על מה ואיך שהיה. אני כן קצת מתבאס על הקצב, המהירות. כל צעד שעושים בתוך הבית הופך למוחלט מבלי הרבה הזדמנות לתהות, לערער, לחשוב, להבין- כמו שקורה לנו בחיים האמיתיים." וגם נגע מעט בזוגיות עם לין: "בדרך שלי בתוך בית האח הגדול הלב התערב, הרגשות צפו וגרמו לשינוי של כיוונים. ניסיתי להביא את עצמי במעט זמן בצורה הכי טובה שיש. הייתה חוויה משוגעת! תודה על הזכות". איך נאמר בעדינות, עכשיו ללא ספק יהיה לו הרבה זמן להרהר, לחשוב ולתכנן.

וואלה! סלבס בזבזה את 15 דקות התהילה שלה כשנפלה לשינה אחרי שאכלה חומוס טוב לצהריים.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully