וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לזה הוא לא ציפה: מעריצה התחילה עם הארי סטיילס באמצע ההופעה

26.6.2023 / 12:46

בכל הופעה של הכוכב הכובש קורה משהו אחר, אך לסיטואציה הזו אפילו הוא לא ציפה, אחרי שמעריצה מהקהל התחילה איתו באמצע ההופעה. וואלה! סלבס סליזית

נראה שבכל הופעה של הארי סטיילס חייב לקרות משהו מיוחד, אבל הפעם אפילו הוא והקהל לא היו מוכנים למה שקרה בהופעה האחרונה שלו בבלגיה, כשפטפוט תמים עם מעריצה הפך מהר מאוד לפלרטוט מעלה מבוכה.

הזמר פנה לקהל בין השירים ונפל בדיוק על מעריצה נועזת בשם לורין. בהתחלה המעריצה היססה האם הוא באמת פנה אליה ושאלה כמה פעמים למי התכוון, הארי מצידו החליט להתלוצץ וענה: "את? כן את!". בהמשך, הארי לא הפסיק לנקוב בשמה של המעריצה וחזר עליו בטונים שונים, הצביע עליה, וקרא בהתרגשות לא מוסברת "את לורין!".

בהמשך, שאל אם יש לה יום הולדת היום, כשברקע הקהל גם הוא נעשה שותף לשיחה הקלילה כביכול, וליווה אותה בצחוק מתגלגל, עד לרגע בו השיחה הפכה לפלרטוט מוצהר בשנייה בה המעריצה נשאלה על ידי הארי מהם החלומות שלה לשנה הקרובה וענתה בנחרצות - "אתה!". בין רגע הארי נעשה אדום והסתובב במבוכה כאילו שמע בפעם הראשונה גילויי אהבה מבחורה, והקהל גם הוא חש בניצוצות האהבה שפיזרו בין השניים. לאחר שהסתובב מעט על הבמה ענה לה "שערורייתי לורין!" כשחיוך מרוח על פניו.

וואלה! סלבס חוסכת יום יום בקופת החזיר שלה לכרטיס טיסה אך נופלת לבזבוז על פחמימות ריקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully