וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההצגה חייבת להיעצר: הארי סטיילס עצר את הופעתו בשביל אישה בהריון

22.6.2023 / 10:01

הכוכב שנמצא שבימים אלו לקראת סיום סיבוב ההופעות שלו ברחבי העולם, עצר אתמול את ההופעה שלו, רק כדי לעזור לאישה הריונית. מה קרה שם? וואלה! סלבס שלפוחית רגיזה

הארי סטיילס הופיע אתמול (ד') בקארדיף שבווילס, בריטניה כחלק מסיבוב ההופעות שלו "Love on tour" שיגיע לקיצו לקראת סוף החודש הבא.

שלא כחלק מהסט המקורי של סטיילס, ההופעה נעצרה באמצע, והכל בשביל אישה בהריון שהיה נראה שחייבת להתפנות: "את צריכה ללכת לשירותים?" שאל הזמר את ההריונית שהייתה בקהל. הארי לא וויתר בכזאת קלות: "את צריכה ללכת לשירותים!" קבע, ופנה להמונים שהיו בקהל: "כולנו חושבים שזה חשוב שתלכי לשירותים, נכון?" קהל הגרופים/יות שאג לחיוב בתגובה.

"את יודעת מה?" החזיר סטיילס את תשומת הלב להריונית שבשלב הזה כנראה כבר כמעט התפוצצה, או מהתרגשות, מבוכה, או פיפי. "את תלכי לשירותים ואני אעכב את המופע, לא תחמיצי כלום אם תזדרזי". בזמן שהמעריצה ההריונית מיהרה לתא, סטיילס המשיך לדבר עם הקהל ולקרוא את השלטים שהכינו במיוחד בשביל המופע. לבסוף חזרה ההריונית שהתקבלה בשמחה בחזרה לקהל על ידי הארי: "הנה היא חוזרת!" וגם על ידי המעריצים שפינו לה את הדרך כדי לשוב למקומה,והמופע המשיך כרגיל.

וואלה! סלבס הייתה עושה פוטושופ של החתונה של הארי ושלה עוד ב2011

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully