וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת "משמר המפרץ" חוזרת לבגד הים האדום האייקוני - בגיל 55

29.6.2023 / 0:05

דונה ד'אריקו, מי שכיכבה בסדרת הלהיט בשנות ה-90, שיגעה את כולם כשפרסמה תמונה שלה בבגד הים שעשה אותה מפורסמת. הגולשים התלהבו: "את נראית אפילו יותר טוב עכשיו". התגובות היו שונות כשהיא "העזה" להצטלם בביקיני

הפתיח של משמר המפרץ/GTG Entertainment

דונה ד'אריקו חזרה לחוף! ד'אריקו כיכבה בתוכנית המצליחה "משמר המפרץ" מ-1996 עד 1998 ובספין-אוף שלה "לילות משמר המפרץ" בתפקיד דונה מרקו. כיום, כשהיא בת 55, היא שיתפה באינסטגרם תמונה שלה לובשת בגד ים אדום שלפ בסגנון זה שלבשה ב"משמר המפרץ" כשהיא על חוף בפלורידה.

"משחזרת את משמר המפרץ במיאמי", כתבה ד'אריקו בפוסט בו היא נשענת על ג'יפ צהוב ואוחזת במצוף של מציל - בדיוק כמו בסדרה.

ככה היא נראתה אז

דונה ד'אריקו ב"משמר המפרץ". gettyimages,
דונה ד'אריקו ב"משמר המפרץ"/gettyimages

וככה היום

מאוחר יותר הדוגמנית פרסמה סטורי באינסטגרם עם הצצה נוספת לצילומים במיאמי וכתבה ה"לינק בביו" - כשהיא שולחת את הסקרנים לחשבון ה-OnlyFans שלה.

רבים מ-2.1 מיליון העוקבים של ד'אריקו נדהמו מכך שהדוגמנית נראית בדיוק כמו שנראתה בשיא תהילתה ב-1996, כשהייתה בת 27. "את הסיבה היחידה שצפיתי בתוכנית - ואת נראית אפילו יותר טוב עכשיו", הגיב לה מעריץ אחד.

ולעומת זאת

המהפך קורע הלב של כוכבת "משמר המפרץ" אחרי ההתמכרות לסמים

לכתבה המלאה

וזה לא הכי נועז שלה

זו לא הפעם הראושנה שד'אריקו חוזרת לימי הזוהר שלה, כשביום הולדתה ה-55 שחל במרץ היא שיתפה תמונה אפילו יותר נועזת שלה בבגד הים האדום, בו היא גם חושפת את השדיים שלה - כשגם הפעם היא מפנה לחשבון האונליפאנס הנועז והמצליח שלה.

וזה מה שקרה כשפמלה אנדרסון חזרה לבגד הים מהסדרה

וזה מה שקרה כשלבשה ביקיני

היא עלתה לכותרות בשנה שעברה בגלל תגובתה לטרולים שכינו אותה "מבוגרת מדי ללבוש ביקיני" ברשתות החברתיות. "תנו לי לספר לכם משהו שעשוי להפתיע אתכם. אני יכולה ללבוש ולעשות מה שאני רוצה", כתבה ד'אריקו, ושיתפה תמונה חדשה של עצמה לבושה בבגד ים זעיר.

גם וואלה! סלבסד יכולה ללבוש מה שהיא רוצה. היא פשוט רוצה ללבוש פיג/מה כל היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully