וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהפך קורע הלב של כוכבת "משמר המפרץ" אחרי ההתמכרות לסמים

8.3.2023 / 0:09

יסמין בלית', שגילמה את המצילה קרוליין בסדרה האייקונית "משמר המפרץ", בלתי ניתנת לזיהוי בתמונות פפראצי חדשות שצולמו מחוץ לביתה בלוס אנג'לס. צפו במהפך הלא מאוד מחמיא שלה

יסמין בלית' אז ועכשיו/@DYR

הרבה קרה בחייה של כוכבת "משמר המפרץ", יסמין בלית', היום בת 54. מי שנחשבה אז לאחת הנשים היפות בולם ואחת השחקניות הנחשקות בהוליווד, עברה התמכרות לסמים, הורשעה בנהיגה בהשפעת קוקאין, נכנסה לרשימה השחורה של הוליווד ונאלצה להתרחק מאור הזרקורים ולהתמודד עם בעיית ההתמכרות שלה. תמונות חדשות שפורסמו בשבוע שעבר ברשת חושפות כיצד היא נראית היום - ואכן נראה שהרבה עבר עליה.

יסמין בלית' גילמה את המצילה קרוליין הולדן במשך 3 עונות של סדרת הלהיט של שנות ה-90, "משמר המפרץ", לצד דייוויד הסלהוף ופמלה אנדרסון. עוד לפני שנחשבה לשחקנית בעייתית עם התמכרויות חוזרות לקוקאין ותקרית פגע וברח ידועה לשמצה, רבים ראו בה אחת הנשים היפות והמוכשרות בדורה, הודות לקסמה ואישיותה הכובשת. כשהחלה לשחק ב"משמר המפרץ" בתפקיד אחותה הצעירה של סטפני הולדן, היא הייתה אמורה להופיע רק בפרק אחד. הפופולריות העצומה לה זכתה גרמה למפיקים להעניק לה זמן מסך נוסף - וללהק אותה ל-70 הפרקים הנוספים של הסדרה. היא תפסה מקום ברשימה 100 הנשים הסקסיות בעולם של מגזין FHM מ-1996 עד 2001, השיקה קריירת דוגמנות מוצלחת ואף ליין בגדי ים משלה. בימיה הזוהרים היא יצאה עם הכוכבים הגדולים, מת'יו פרי ודון ג'ונסון.

אתם בוודאי זוכרים אותה ככה:

יסמין בלית' במשמר המפרץ. BAYWATCH, צילום מסך
יסמין בלית' במשמר המפרץ/צילום מסך, BAYWATCH
יסמין בלית' בסרט "הכדור מת מצחוק" ב-1998. GettyImages
יסמין בלית' בסרט "הכדור מת מצחוק" ב-1998/GettyImages

אולם, פיטוריה מ"משמר המפרץ" ב-1997 בגלל שימוש בסמים היה הצעד הראשון בנפילה המאוד כואבת שאירעה לה, הן בחייה האישיים והן במקצועיים. השחקנית המשיכה להופיע בכמה פרויקטים ותוכניות טלוויזיה, כמו "נאש ברידג'ס ו"הכדור מת מצחוק", אך מהר מאוד נכנסה לרשימה השחורה של הוליווד וההצעות חדלו מלהגיע. אחד ממפיקי "משמר המפרץ", דגלאס שוורץ, הודה שהיה קשה לעבוד עם בלית', שאיחרה לעיתים קרובות לצילומים והתנהגה שלא בהתאם. בלית' עצמה דיברה בפתיחות על שנות התמכרותה, כשהייתה במערכת יחסים מורכבת עם השחקן ריצ'רד גריקו - מה שרק החריף את מידת התלות שלה בסמים.

וככה היא נראית היום:

עם השנים הסמים תפסו מקום מכריע בחייה של יסמין בלית' שסיפרה שבשלב מסויים הביאה עמה קוקאין הביתה "כמו להזמין אוכל סיני". היא הייתה בת 34 בשיא ההתמכרות שלה, כשסיפרה שהיו תקופות בהן נותרה ללא שינה במשך חמישה ימים ברציפות. היא סבלה מירידה חמורה במשקל, דימומים חוזרים מהאף - ובתקרית אחת התמוטטה במהלך צילומים למגזין Glamour.

התקרית האחרונה הובילה אותה למכון גמילה במאליבו, שלא הצליח לשפר את מצבה בצורה מספקת שכן שבועיים לאחר שהשתחררה - חזרה לצרוך קוקאין. ב-2001 נעצרה לאחר שהמשטרה מצאה קוקאין במכוניתה בעקבות תאונת דרכים. יסמין הודתה באשמה בבית המשפט באמצעות הסדר טיעון ונידונה לשנתיים מאסר על תנאי ו-100 שעות עבודות שירות.

לעומת זאת

25 שנה אחרי, בגיל 50: כרמן אלקטרה מדהימה בהלבשה תחתונה

לכתבה המלאה

ככה היא נראתה בשיא ימי הזוהר שלה:

וככה היא נראית היום:

עוד בנושא:
אז והיום: מה קרה לכוכבי משמר המפרץ?
"פמלה, סיפור אהבה": הדוקו של נטפליקס מעורר צורך לגונן על פמלה אנדרסון


מאז מעצרה וכניסתה למרכז השיקום, בלית' הופיעה רק בתוכנית אחת שסימנה את חזרתה האולטימטיבית למסך: "משמר המפרץ: חתונת הוואי" ששודרה ב-2003. מאז נעלמה לחלוטין מהמסך.

כשזה מגיע לחייה האישיים, הכוכבת נישאה ב-2002 לפול סריטו, בעלים של מועדון חשפנות. השניים נפגשו במרכז השיקומי, שם לפי הדיווחים פול סייע לה בהתמודדות עם בעיות ההתמכרות שלה. לשניים אין ילדים והם חולקים כעת את זמנם בין לוס אנג'לס לסקוטסדייל, אריזונה.

תמונת המעצר של יסמין בלית' על החזקת קוקאין, 12 בספטמבר 2001. Kypros, GettyImages
יסמין בלית' נעצרה על החזקת קוקאין, 12 בספטמבר 2001/GettyImages, Kypros

זוכרים שדיברו עליה ב"חברים"?

באחד הראיונות האחרונים שלה, הכוכבת סיפרה ל-Glamour: "ניסיון מודע להימנע מסמים הוא עכשיו חלק מהחיים שלי ותמיד יהיה". השחקנית בת ה-54 צולמה לאחרונה כששיערה פרוע, ללא איפור, בזמן שהיא מטיילת עם הכלב שלה ברחובות לוס אנג'לס שטופי השמש. במה שהן התמונות הפומביות הראשונות שלה מזה שנתיים, היא נראית כאילו זה עתה התעוררה מסיוט. בתקשורת מדווחים שהיא שומרת על פרופיל תקשורתי נמוך ומעדיפה את החיים השלווים שאימצה לעצמה.

גם וואלה! סלבס רצתה לאמץ חיים שלווים, אבל הם דחו אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully