וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

25 שנה אחרי, בגיל 50: כרמן אלקטרה מדהימה בהלבשה תחתונה

15.2.2023 / 0:07

הדוגמנית והשחקנית האמריקאית כרמן אלקטרה - שכיכבה ב"משמר המפרץ" והופיעה עם להקת הפוסיקט דולז - שיתפה תמונות חדשות ומאוד חושפניות שלה בהלבשה תחתונה. הגיל מתברר עשה לה רק טוב. וואלה! סלבס מקנאה ולא מתביישת בזה

כרמן אלקטרה מופיעה עם הפוסטיקאט דולס/@carmenelectra

השחקנית והדוגמנית כרמן אלקטרה הייתה הדבר הכי חם בתעשייה בסוף שנות ה-90 וראשית ה-2000, אך מאז קצת נעלמה מהמצלמות. כעת, בפרץ של נוסטלגיה, הכוכבת הגדולה דאז שיתפה תמונות שלה בהלבשה תחתונה לצד להקת הבורלסק, הפוסיקט דולז - ולצידן תמונות עדכניות שלה בהלבשה תחתונה. כנראה שמישהי פה מצאה את מעיין הנעורים כי לא ברור לנו איך היא נשמרה ככה בזמן שאצלנו... שלא נדע.

כרמן אלקטרה, שגילמה גם את המצילה לני מקנזי ב"משמר המפרץ", הצטלמה בהלבשה תחתונה שכללה גרבי רשת, כתפיות וחזיית תחרה, זוג כפפות רשת שחורות ותחתונים מעוטרים בפאייטים כסופים המציגים את המילה DOLL (בובה). אלקטרה בת ה-50 שיתפה גם תמונה שלה מראשית שנות ה-2000 כשהופיעה כרקדנית של להקת הפוסיקט דולז לפני שהלהקה קיבלה חוזה מוזיקלי.

ככה היא הייתה נראית אז

וככה היא נראית היום, כשהיא בת 50. הייתם מאמינים?

כרמן אלקטרה, ששמה האמיתי הוא טרה לי פטריק, הוסיפה את ההאשטאגים "לרקוד", "זכרונות" ו"פוסיקט דולז" ודאגה לתייג את מייסד וכוריאוגרף הלהקה, רובין אנטין.

עוד בנושא:
כוכבי "משמר המפרץ" התאחדו לרגל יום הולדתו ה-70 של דיוויד הסלהוף - והם בלתי ניתנים לזיהוי
כך הפכה הדוגמנית המצליחה ואשתו של כוכב "משמר המפרץ" להומלסית שמחפשת אוכל בפחי אשפה

המראה עוצר הנשימה שלה עורר המון תגובות ברשת. "אפשר לקבל אותך לחג המולד?" כתב אחד בהומור ואחר הוסיף: "אשת החלומות שלי! תענוג לעיניים, כל כך יפה". בהתייחס למילה "בובה", אחד הוסיף: "את הבובה הכי סקסית, בוודאות". מעריץ רביעי הוסיף: "כרמן, היופי, החושניות והכישרון שלך הם באמת יוצאי דופן. יש לך את העיניים הכי יפות בעולם".

וואלה! סלבס כמעט כיכבה ב"כחול עמוק", הגרסה הישראלית של "משמר המפרץ", אבל לא קיבלה זימון לאודישנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully