וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא בכיין מושתן שהתחפש לנאצי ומנסה לחזור בתור האפיפיור"

עודכן לאחרונה: 21.6.2023 / 11:53

קלי אוסבורן התארחה בפודקאסט ולא חסכה ביקורת על הנסיך הסורר, אותו כינתה בין היתר "בכיין": "אתה לא היחיד שמתמודד עם בעיות נפשיות". וואלה! סלבס שעת תה

@justjared #KellyOsbourne doesn't hold back with her thoughts on #PrinceHarry on @I've Had It Podcast ♬ original sound - Just Jared

הנסיך הארי התחיל את הקריירה שלו כאחד האנשים האהובים ביותר בעולם, אולם מאז שנישא למייגן מרקל נראה שהוא כובש את הרשימה מהצד השני שלה. התנהלותו של הארי זוכה לביקורות רבות, כאשר הפעם מדובר בקלי אוסבורן, שהתארחה בפודקסאט I've Had It ולא חסכה במילות תואר.

"הנסיך הארי הוא בכיין מושתן. הוא חושב שהוא היחיד שמתמודד עם בעיות נפשיות ועבר חיים קשים. לכולם יש חיים קשים! אתה היית נסיך של מדינה, התחפשת לנאצי ועכשיו מה, אתה מנסה לחזור בתור האפיפיור? לא. לך להזדיין".

המילים החמות של אוסבורן מגיעות ימים ספורים אחרי שספוטיפיי ביטלה את עסקת הענק שחתמה עם הארי ומייגן. ראש תחום החדשנות בספוטיפיי, ביל סימונס, דיבר על בני הזוג בפודקאסט שלו ודיבר, בין היתר, על העבודה המשותפת: "הנוכלים, זה הפודקאסט שהיינו צריכים להשיק איתם. אני צריך להשתכר מאוד ולספר על שיחת הזום שניהלתי עם הנסיך הארי, כשניסיתי לעזור לו לחשוב על רעיון לתכנית. שיזדיינו, נוכלים".

וואלה! סלבס מסתובבת עם בטן מלאה. לא על הנסיך הארי, היא פשוט אכלה לאפה לפנות בוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully