וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניה צדק? קים מוחקת לנורת' את הטיקטוק

עודכן לאחרונה: 21.6.2023 / 12:28

אחרי שנורת' ווסט, בתם בת ה-9 של קים קרדשיאן וקנייה ווסט, העלתה סרטון עם תוכן מיני שגרם ללא מעט אנשים להרים גבה, קים מחקה את הסרטו והודתה: "יכול להיות שקניה צדק". האם היא גם תמחק לה את החשבון? וואלה! סלבס פור יו

נורת' ווסט בטיקטוק עם הראפרית אייס ספייס וחברות. טיקטוק, צילום מסך
נורת' ווסט בטיקטוק עם הראפרית אייס ספייס וחברות/צילום מסך, טיקטוק

כוכבת הריאלטי ואשת העסקים קים קרדשיאן, הופתעה לראות את הסרטון שהעלתה בתה הבכורה נורת', בו היא עושה ליפ סינג לשיר של הראפרית "אייס ספייס", שמופיעים בו לא מעט משפטים גסים ותיאור גרפי של יחסים מיניים, שלא בטוח שהולמים את הגיל של הבת הצעירה.

חשבון הטיקטוק של קים ונורת' הוא חשבון מאוד פופולרי, למרות שאין אפשרות ליצור איתו יותר מידי אינטרקציה כיוון שאי אפשר להגיב. אם האלגוריתם של טיקטוק היה שחור או לבן, יש מצב שמעולם לא היינו נחשפים לסרטונים המקסימים של האם והבת.

אחרי כל הרעש שעשה הסרטון, הכוכבת הייתה חייבת לשבור שתיקה בנושא: "ברגע שראיתי את המילים, אמרתי שאנחנו מורידות את הסרטון" מספרת קים למגזין הטיימס, "אנשים באינטרנט כתבו שקניה צדק" אמרה והוסיפה, "הורות זה ניסיון וטעייה".

עם פתיחת החשבון הויראלי, קניה לקח לרשתות החברתיות את חוסר ההסכמה שלו לפעילות המשותפת של האם והבת וטען שקים מאפשרת לה ליצור תכנים בטיקטוק למרות שהוא אסר על זה. קים בתגובה אמרה שהיא נותנת לנורת' להביע את הצד היצירתי שלה, עד שלבסוף הגיעו להסכמה בה סוכם שחשבון הטיקטוק יהיה מחובר רק בנייד של קים.

ווסט אולי צודק לגבי התוכן שאליו הילדה עלולה להחשף בזמן שהיא גוללת באפליקציית הסרטונים, אבל מה לגבי התוכן שהיא נחשפת אליו ב"חיים האמיתיים"? לפני כשבוע חגג הראפר את מסיבת יום הולדתו ה-46, אליה הגיעה גם נורת' במהלך האירוע הוגש לחוגגים סושי על גופן של נשים ערומות, מה שעורר את האינטרנט לא פחות מסרטון הליפסינג, אחרי שגולשים רבים האשימו את הראפר בהחפצה ושימוש בנשים, וכל זאת לעיני בתו.

וואלה! סלבס הייתה שמחה לילדים, אבל מפחדת שזה יהרוס לה את הפיגורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully