וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התמונות שבאלבום: איך נראו כוכבי האח הגדול בעבר?

עודכן לאחרונה: 21.6.2023 / 10:39

מי שנכנס לתכנית ריאלטי עובד קשה על מנת להראות הכי טוב שאפשר אל מול המצלמות, גם מבפנים וגם מבחוץ. אבל העבר עלול לרדוף את כולם, בעיקר את אלו ששוכחים למחוק מהרשתות תמונות ישנות. אז איך נראו מתמודדי האח הגדול פעם? ספויילר: שונה מאד מהיום. וואלה! סלבס מייקאובר

סתיו קצין לפני ואחרי. אינסטגרם, צילום מסך
סתיו קצין לפני ואחרי/צילום מסך, אינסטגרם

כל מתמודד ריאלטי שנכנס לבית "האח הגדול", "הישרדות" או כל תוכנית אחרת, יודע שהוא הולך להחשף במהרה בפני כל העולם. על כן, המתמודדים האמיצים עוברים במהרה גלואו-אפ שיבטיח שהם יראו במיטבם בזמן שכולם צופים בהם, אבל איך הם היו נראים בעבר?

וואלה! סלבס חטטנית מטבעה, פישפשה בארון ומצאה כמה תמונות של מתמודדי האח שאיך נגיד? הזמן עשה להם טוב. על סתיו קצין כבר דיברנו בעבר, אבל איך נראתה לארה לפני שצבעה את השיער? ואיך בן נראה לפני הקעקועים? ומה לגבי האחים בורגיל? תגללו למטה ותגלו.

לין אלפי. פייסבוק, צילום מסך
מי זו?/צילום מסך, פייסבוק

הילדה המתוקה שבתמונה, שנראתה ככה לא לפני הרבה שנים, נכנסה לבית וחשפה את הסיפור המטורף שלה שהפיל לא מעט לסתות לרצפה. מנחשים כבר במי מדובר? לין אלפי, שהיום יש לה בעצמה בת קטנטנה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
לרה מטודי. פייסבוק, צילום מסך
מי זו?/צילום מסך, פייסבוק

את המתמודדת שבתמונה לא כל כך קשה לזהות, ועדיין ניכר שהיא עברה שינוי, בעיקר בצבע של השיער. מזל שהמבטא האייקוני שמספק שלל פנינים לטיקטוק נשאר. זאת כמובן, לרה מטודי.

בן ורניק. פייסבוק, צילום מסך
מי זה?/צילום מסך, פייסבוק

את המתמודד הבא לקח אפילו לוואלה! סלבס רגע לזהות. מתחת לחזות הקשוחה של הקעקועים והזקן, מסתתר הילד הג'ינג'י המתוק- בן ורניק.

שי עופרי. פייסבוק, צילום מסך
מי זו?/צילום מסך, פייסבוק

גם המתמודדת הזו עברה מהפך בשיער, אחרי שצבעה אותו לבלונדיני בעבר, לבית האח היא נכנסה כבר עם הצבע הטבעי, וזו היא שי עופרי.

גל קספרס. פייסבוק, צילום מסך
מי זו?/צילום מסך, פייסבוק

המתמודדת הזו כבר הופיעה על המסך בתכנית ריאלטי אחרת ושונה לגמרי. מדובר בגל קספרס, שהשתתפה בעבר ב"מאסטר שף" ואפילו הגיעה לגמר. האם זה יקרה לה גם הפעם?

שניר בורגיל. פייסבוק, צילום מסך
מי זה?/צילום מסך, פייסבוק

הילד החמוד שבתמונה כבר נראה היה אז קשוח, ועד היום שומר על החזות, בעיקר כשהוא נקלע לשלל עימותים בבית. ואם עדיין לא זיהיתם לפי העיניים, מדובר בשניר בורגיל כמובן.

ספיר בורגיל. פייסבוק, צילום מסך
מי זו?/צילום מסך, פייסבוק

וכמו בתכנית גם כאן, אחרי שניר מגיעה אחותו, ספיר בורגיל. מי שמרגיעה את הרוחות בבית והספיקה לכבוש את הלב של אברהם, מסתבר שהשתתפה בעבר בתחרויות יופי!

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully