וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן מורד: "לא כל הצדדים שלי הוצגו באח הגדול"

עודכן לאחרונה: 19.6.2023 / 12:12

המודח הטרי מהבית הכי מצולם במדינה הצליח להסתכל על הצדדים החיוביים בעזיבה והעלה פוסט סיכום מרגש לחשבון האינסטגרם שלו. וואלה! סלבס דמעה

עידן מורד. רשת 13,
חזר הביתה. עידן מורד/רשת 13

בסוף השבוע האחרון צפינו בהדחתו של עידן מורד, שהייתה צפויה לכל אדם שנכח ברשתות החברתיות במהלך השבוע שקדם לה. מה שלא היה צפוי זו התגובה של דיירי האח האח לעזיבתו. מזל שזה קרה, אחרת לא ברור אם אי פעם היינו שומעים את קולו של יענקי ליותר משני משפטים.

נראה שכל ההתרחשות בבית האח הגדול לא ממש נמצאת בראש מעייניו של מורד שהעלה אתמול (א') פוסט בו הוא מודה לכל אלה שתמכו בו: "זאת פעם ראשונה שאני נחשף לכמות האהבה הענקית שנתתם לי". עידן שמח לחזור הביתה למשפחה, ולחגוג יום הולדת לאחיו: "כיוון שיכול להיות שלא כל הצדדים שלי הוצגו בתכנית, דיברתי לא פעם על המתנה המיוחדת שקיבלתי - אחי הקטן ערן. ערן אובחן כאוטיסט כבר בלידה ומהרגע הראשון ידעתי שהוא המלאך השומר שלי. זכיתי בהזדמנות לקחת חלק בחגיגות יום ההולדת ה-16 של ערן. זכיתי להיות עם הדבר היקר לי בעולם, ההורים, הסבתות שלי, ואחי הקטן, ערן, ביום המיוחד שלו". את הפוסט המרגש חותם מורד עם הבטחה שזאת רק ההתחלה. אתם יודעים, עד ההשקה הבאה.

וואלה! סלבס מבריזה מאירועים משפחתיים אלא אם יש לה הסעה הלוך וחזור מהבית ושפע קופסאות.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully