וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התרחק מהסטיגמתיים: תמונות ראשונות של עידן מורד מחוץ לבית האח

עודכן לאחרונה: 18.6.2023 / 14:19

אחרי 19 ימים בלבד, סיים אתמול עידן מורד את מסעו בבית האח הגדול, כשהיה המודח השלישי בהדחה שהייתה כנראה צפויה במיוחד. האם דקות התהילה שיקבל בחוץ יהיו ארוכות יותר מזמן המסך שזכה לו? וואלה! סלבס נפרדת

עידן מורד. רשת 13,
עידן מורד/רשת 13

בזמנו הקצר בבית "האח הגדול", הדייר עידן מורד הספיק להיות מעורב בכמה שערוריות, בין אם בריבים שאליהם השחיל מילים לא קשורות, באמירות טרנספוביות שלא זכו לזמן מסך במשדר המרכזי, ובין אם בכאלו שקרו בכלל בעברו וזכו לפרסום ברשת. מזל שוואלה! סלבס פה כדי לשפוך את כל התה.

עוד בתעודת הזהות, מורד יצא בפנינו כגבר ביסקסואל, חלק מקהילת הלהט"ב, אך אמירות טרנספוביות בבית האח גילו לנו שאולי לא מדובר באדם נאור כמו שחשבנו: "כל המשחק הזה של הפרונאונס (לשון פנייה) דוחה בעיניי" והמשיך להכפיש את הקהילה הטרנסית: "זה כאילו לקחת את העולם הזה של מיניות ולמתוח אותו לקצה, רק כדי להרגיש מיוחד", כמה מרענן לשמוע דעות כאלה מגבר לבן... אחרי שלחצו לו על נקודות מהעבר, הריב הראשון של עידן היה על אוכל, כיאה לבית האח, כשהדיירים טענו שהוא חסר מועדות על הכמויות אותן מכניס לגוף, והוא בתגובה כינה אותם "גזענים", מה הקשר? בירה נשר.

כאילו שזה לא הספיק, נחרדנו לגלות שגם עם הקהילה הדרוזית הוא הספיק להסתכסך, עוד לפני כניסתו לאח הגדול. כפי שפרסם העיתונאי ערן סויסה, מורד העלה סטורי בו צילם סטודנטית דרוזית וכתב: "ההיא שכחה להוריד את ההינומה מהחתונה אתמול. מתי נגמר הקרקס הזה" . הוא ידע שהעניין יצוף מחדש כיוון שעוד ב2022 גרם לדרמה רצינית באוניברסיטה, וכתב תגובה מראש: "הסטורי עלה בקלות ראש ללא הבנה של המשמעות והפגיעה בעדה הדרוזית. עוד באותו היום ולאחר שהבנתי את חשיבות הדברים שהופיעו בסטורי, הוצאתי מכתב התנצלות אישי וארוך על המקרה".

וואלה! סלבס אף פעם לא מצטערת על מה שיוצא לה מהפה, אלא אם כן מדובר במזון.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully