וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקיי בומר: המגיבים קוטלים את הכרזת ההריון של קורטני קרדשיאן

עודכן לאחרונה: 18.6.2023 / 11:06

במהלך הסופ"ש התבשרנו בבשורה משמחת במיוחד, אחרי שקורטני קרדשיאן וטראוויס בארקר שיתפו את העולם שהם סוף סוף מצפים לילד ראשון משותף. אז על מה ולמה כעסו עליהם כל כך ברשת? ואיך הגיבו המשפחות של השניים? וואלה! סלבס בייבי באמפ

אחרי ששיתפו בקשיים ובכשלונות במסע הארוך לילד משותף, כוכבת הרילאטי ואשת העסקים קורטני קרדשיאן בת ה-44 ובעלה, המוזיקאי טראוויס בארקר בן -47, בישרו סוף סוף לעולם את הבשורה המרגשת, קורטני נמצאת בהריון והשניים מצפים לילד ראשון יחד!

את הבשורה הם בחרו לשתף כמו שרק משפחת קרדשיאן יודעת, בסרטון שהעלו לחשבונות האינסטגרם שלהם, בו קורטני אחזה שלט ענקי במהלך הופעתו של טראוויס, כשעל השלט היא כתבה: "טראוויס, אני בהריון!". לאחר מכן הכוכבת העלתה את הרפרנס לרעיון המקורי- מדובר בהומאז' לקליפ של השיר משנת 1999 "All the Small Things" של להקתו של בארקר, Blink 182, במהלכו מעריצה מחזיקה שלט עם אותו הכיתוב.

כמו כל דבר ברשת, גם הרגע המרגש והמשמח הזה הפך במהרה לזירת התגוששות בין המגיבים, אחרי שחלקם תהו האם ככה היא בחרה לספר לטראוויס על ההריון וחלקם קראו להכרזה הזו "מזוייפת ומבויימת" : "כאילו שהוא לא ידע כבר. הם יעשו הכל בשביל הפרסום?!" תהה מגיב אחד ואחרת כתבה, "הוא באמת לא ידע?! אפשר לראות שכבר יש לה בטן וגם רואים את זה על הפנים שלה!". מגיב אחר כתב: "היא מודיעה לו על ההריון כשכבר יש לה בטן! זה נשמע מבוים".

קורטני קרדשיאן, טרוויס ברקר, מט גאלה 2022. GettyImages
בשעה טובה מתוקים!!/GettyImages

מנגד, היו מי שבחרו פשוט להתרגש עבור הזוג על הרגע שהם כל כך ציפו לו: "למי אכפת אם הוא כבר ידע. הם ניסו מאוד להביא תינוק לעולם! אני מריעה להם!" הגיבה אחת העוקבות ואחרת כתבה: "יש כל כך הרבה אנשים עצובים באינטרנט. ברור שהוא ידע, זה בדיוק איך שהם בחרו להודיע על ההריון וזה סופר חמוד" ומגיב נוסף כתב: "זו פשוט דרך מתוקה לבשר זאת לציבור, מה רע לכולם?!".

מי שעוד שמחו בשמחת הזוג היו המשפחות הנרגשות שלהם. האחיות של קורטני דאגו להרים לזוג הדביק, כשקים הגיבה לסרטון בשלל אימוג'יז נרגשים וגם שיתפה אותו בסטורי שלה והוסיפה: "מזל טוב!! יהיה לנו קראוויס-בייבי!". גם קלואי שיתפה אצלה את הסרטון וכתבה: "מזל טוב מתוקים שלי!!! אני אוהבת אתכם ואת התינוק כל כך!!", קיילי הגיבה באימוג'י לבבות ובתו של טראוויס, אלבמה, שיתפה גם היא את הסרטון וכתבה: "Baby #7". השאלה היחידה היא, האם מישהו בדק מה מצבו של סקוט דיסיק?

וואלה! סלבס בישרה לכל העולם שהיא מצפה לילד אחרי שהבטן שלה התנפחה, עד שנזכרה במנת החומוס שאכלה בסופ"ש ובכך שהיא לא קיימה יחסים כבר תקופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully