וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה מאז ביטול החתונה: דור חי חמו פותח את הלב

עודכן לאחרונה: 15.6.2023 / 9:38

לראשונה מאז ביטול החתונה עם מעיין אשכנזי, דור חי חמו פותח את הלב בסטורי שהעלה בעמוד האינסטגרם שלו וכותב: "לא הייתי רוצה אמא אחרת לילדים שלי". ומה היה לו להגיד על הפוליגרף המפורסם? וואלה! סלבס שברון לב

מעיין אשכנזי. אינסטגרם, צילום מסך
יצליחו לגשר על הפערים? אשכנזי וחמו/צילום מסך, אינסטגרם

בתחילת השבוע מעיין אשכנזי ודור חי חמו הודיעו על ביטול החתונה המיוחלת, ארבעה חודשים בלבד אחרי שהתארסו בהצעת נישואין מרגשת בפריז. מאז נפוצו לא מעט שמועות על השניים, כולל כאלו שדיברו על כך שהסיבה בגינן החתונה בוטלה הייתה הפוליגרף שעברה אשכנזי בו חשפה פרטים על עברה הרומנטי. כעת, דור חי מגיב לשמועות בסטורי ארוך שהעלה לעמוד האינסטגרם שלו ומספר על ביטול החתונה.

חמו, שחגג אתמול (ד') את יום הולדתו ה-30, ראה בזה הזדמנות מעולה לעשות סדר ולהבהיר את הדברים וכתב: "יום הולדת 30 הילד כבר לא ילד. התבגרתי בזכות מישהי שלא מפסיקה לגרום לי לחייך. קצת הצחיק אותי ששאלו אותי אם נפרדנו בגלל הפוליגרף. את מי זה מעניין שהיא בגדה באקס שלה בגיל 18? ומה זה בכלל מעניין מה היה פעם? לא הייתה תשובה אחת של מעיין בפוליגרף שלא ידעתי".

דור חי חמו מגיב על ביטול החתונה. אינסטגרם, צילום מסך
דור חי חמו מגיב על ביטול החתונה/צילום מסך, אינסטגרם

בנוגע לביטול החתונה, ובדומה למה שאשכנזי סיפרה לנו לפני ימים אחדים, גם הוא כותב על חילוקי הדעות: "לסקרנים, עצרנו את ביטול החתונה רק בגלל שהיו בינינו חילוקי דעות". חמו פירגן ארוכות לארוסתו לשעבר, וסיפר על המעשים הטובים שהיא עושה גם מבלי שהם יתפרסמו והוסיף: "הילדה הזאת זה הדבר הכי רגיש בעולם. אני כל יום מבין כמה היא רגישה וכמה היא אוהבת לעזור כשהיא יכולה, לא הייתי רוצה אמא אחרת לילדים שלי".

בסיום הוא פנה לכל מי שקורא וביקש:" תהיו אנשים טובים ותפסיקו עם התגובות הרעות האלה. תכבדו גם דעות של אחרים ואל תאמינו לכל מה שאתם קוראים ורואים. אל תשכחו שגם יש ילדים שרואים את התגובות שלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully