וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחסי מין בבית האח הגדול ויחסים עם אישה: מעיין אשכנזי נחשפת

עודכן לאחרונה: 30.5.2023 / 11:40

כוכבת הריאלטי לקחה חלק במבחן פוליגרף אמיץ במיוחד, וחשפה לא מעט פרטים אינטימיים על חייה, כולל על היחסים שקיימה בתוך בית האח הגדול. וואלה! סלבס מציצנית

מעיין אשכנזי עושה פוליגרף/רשת 13

יוצאת העונה השמינית של "האח הגדול" מעיין אשכנזי גילתה אתמול (ב') לא מעט אומץ במהלך התכנית בה היא משתתפת, התחברה למכונת פוליגרף וענתה על לא מעט שאלות אינטימיות במיוחד, שחשפו פרטים מעניינים מאוד על הכוכבת.

אשכנזי, שמתתפת בפאנל התכנית "הדוח היומי", התחברה למכשיר ונשאלה תחילה שאלות קלילות יחסית, כמו האם היא כותבת על עצמה טוקבקים (התשובה היא כן), ואם ניהלה קשר אינטימי שלא פורסם מעולם עם אדם מפורסם, שאלה שנענתה גם היא בחיוב, אך לא חשפה מי הוא אותו אדם.

רמת האינטימיות והקושי במענה על השאלות החל לעלות, כשנשאלה האם בגדה בעבר בבן זוגה, והיא ענתה בכנות שכן ויצאה כמובן דוברת אמת. לא מכן, היא נשאלה האם אחד מחברי הפאנל של התכנית התחיל איתה בעבר, שאלה שגם התשובה עליה הייתה חיובית והיא יצאה דוברת אמת, ועל אף שלא הסגירה זאת בעצמה, חברי הפאנל והמנחה קובי מחט השלימו את הפרט החסר והסגירו כי מדובר באוהד בוזגלו.

מעיין אשכנזי. אינסטגרם, צילום מסך
אשכנזי ובן זוגה הנוכחי, דור חי חמו/צילום מסך, אינסטגרם

רמת השאלות עלתה שלב נוסף, כשאשכנזי נשאלה האם הייתה בעבר עם אישה. הכוכבת ענתה בישירות שכן להפתעת חברי הפאנל ומחט, שאמר: "גילינו עליך הרבה ממה שציפינו". אבל מסתבר שזה לא היה השיא של המבחן, כשהשאלה האחרונה שנשאלה אשכנזי הייתה "האם במהלך השהות שלך בבית האח הגדול קיימת יחסים איטימיים בתוך הבית?"

אשכנזי ענתה שלא, אבל למרבה המבוכה יצאה דוברת שקר. נזכיר כי למרות שבמהלך העונה בה השתתפה היא ניהלה מערכת יחסים רומנטית עם מתמודד נוסף, אביחי אוחנה, השניים ניסו לשמור על צניעות מערכת היחסים אל מול המצלמות ואפילו לא התנשקו על המסך, אך מסתבר שהם בכל זאת מצאו דרכים אחרות לממש את היחסים ביניהם ולחמוק מתיעוד האירועים.

אוחנה ואשכנזי המשיכו לנהל מערכת יחסים גם אחרי שיצאו מבית האח במשך כשלוש שנים וחצי, עד הפרידה של השניים באוגוסט 2020. בפברואר האחרון התארסה אשכנזי לבן זוגה הנוכחי, דור חי חמו, בהצעת נישואין רומנטית במיוחד שהתרחשה בפריז.

וואלה! סלבס ניסתה לצלם בעבר סרטון אינטימי, אבל המצלמה נשרפה עוד לפני שהיא הספיקה להוריד את הבגדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully