וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגירושים של קווין קוסטנר מוכיחים כמה חשוב לחתום על הסכם ממון

עודכן לאחרונה: 14.6.2023 / 14:46

הגירושים של השחקן ההוליוודי הגיעו מצד אשתו קריסטין באומגרטנר. אז למה עכשיו היא לא משחררת מהבית המשותף שלהם? וואלה! סלבס מכינה את הבזנט

קווין קוסטנר. GettyImages, GettyImages
בהצלחה לכל הצדדים/GettyImages, GettyImages

בחודש מאי האחרון דיווחנו על תהליך הגירושים המתבשל של קווין קוסטנר וקריסטין באומגרטנר, ובקונספירציות המתבשלות סביבו, בעיקר סביב חלוקת השלל. במסמכים משפטיים שהגיעו לדיילי מייל, מתברר שגרושתו לעתיד של קוסטנר, מתבצרת בביתו שעד לא מזמן היה ביתם המשותף, ומסרבת להתפנות, עד שיסכים לדרישות הכלכליות שלה - למרות שכבר שילם לה לא פחות מ - 1.45 מיליון דולר כדי שתמצא מקום חדש לקרוא לו בית.

לזוג שלושה ילדים בגילאי 16, 14 ו - 13 ובצעד לא פחות מנואש, הציע קוסטנר הסכמים כלכליים חדשים כדי להעיף את הגרושה הסוררת מהבית. אחת מההצעות הייתה להעביר שלושים אלף דולר מכספי המזונות כל חודש כדי שתוכל להשכיר מקום משלה ואם זה לא מספיק - עוד 10 אלפים דולר על הוצאות המעבר וההובלה.

חשוב להגיד שהבית בו מתבצרת באומגרטנר הוא בעצם שטח מחיה ענק המתפרש על גבי יותר מ640 דונם, וכולל בתוכו בית שנבנה במיוחד להשכרה וזמין ב - 36 אלף דולר ללילה.

כזכור, בני הזוג מתגרשים אחרי 18 שנים משותפות והשמועות מספרות שזה קרה כיוון שקוסטנר לא בילה מספיק זמן בבית ובמקום להשקיע בזוגיות עם קריסטין, בחר לקבל על עצמו פרויקטים חדשים.

וואלה! סלבס הולכת לאיבוד בקומה של המשרד, איך מוצאים גרושה אחת בתוך מאות דונמים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully